ניקוי וחיטוי מאגרי מים

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

מילא מאגרי מים במפעלי מזון ומשקאות, אבל מתי נדרש תהליך של ניקוי וחיטוי מאגרי מים בבנייני מגורים? האם בכלל ישנם מאגרי מים שמשרתים את המגזר הפרטי בכלל ובנייני מגורים בפרט? ואיך בדיוק נראה התהליך של ניקוי מאגרי המים, מתי נדרש דווקא חיטוי ומי מבצע את כל התהליכים האלה? בשורות הבאות נפרט את כל התשובות לכל השאלות.

באילו מאגרי מים מבוצעים מהלכי ניקוי וחיטוי?

במחשבה ראשונה, זה נשמע כאילו כל הנושא של ניקוי וחיטוי מאגרי מים הוא נושא שצריך להעסיק מפעלי תעשייה, יצרני תרופות, יצרני מזון ומשקאות, אולי חקלאים ואולי גם רשויות ציבוריות למיניהן שעוסקות באספקה או טיפול במים. בכל מקרה, קשה לחשוב על סיטואציה שבה נדרש שירות מעין זה בתוך הבית או אפילו בבניין מגורים. אז האם ישנם מאגרי מים שעבורם נדרשים תהליכים של ניקוי וחיטוי במרחב הביתי? ובכן, אם נחשוב לרגע על מאגרי מים אפשריים במרחב הזה, אפשר לחשוב על אלו: דוד שמש/ חשמל, מאגרים המשרתים מערכות לחץ מים בבניינים גבוהים, מאגרי חירום, מאגרים המשמשים מערכות הסקה משותפות ועוד יותר במרחב הביתי אפשר לחשוב על מאגר המים של בר המים או מכונת הקפה על שיש המטבח, או מאגר המים שמותקן במקרר כחלק מקיוסק מים וקרח בדלת המקרר.

חיטוי מאגרי מים קטנים

אז אתם יכולים לחשוב שמדובר במאגרים מאוד קטנים, אלא שגודלו של המאגר אינו רלוונטי בכל הקשור לנושא של ניקוי וחיטוי מאגרי מים. מה שחשוב הוא פוטנציאל הנזק שיכול להיגרם כתוצאה מחדירת זיהום אל אותו מאגר. מכונת קפה ובר מים מכילים מאגרי מים הרבה יותר קטנים מדוד שמש, אבל זיהום שחודר למאגרים האלה יכול לגרום נזק הרבה יותר גדול מאשר זיהום בדוד השמש. אי לכך ובהתאם לזאת, חיטוי של מאגר המים החמים בבר המים במטבח או בקיוסק המים בדלת המקרר, יכול להיות חשוב, נחוץ וקריטי יותר מאשר בכל מאגר אחר במרחב הביתי.

מתי יודעים שצריך להזמין את השירות?

הזמנת שירות ניקוי וחיטוי מאגרי מים יכולה להתבסס על תהליך מוסדר ומובנה של בדיקות תקופתיות ולא מדובר רק במפעלי מזון ומשקאות. בעלי מפעלי משקאות למשל, כפופים להוראות משרד הבריאות בכל הקשור לשמירה על היגיינת קו הייצור, ובהתאם לכך מחויבים לבצע ניקוי וחיטוי מאגרי מים בתדירות קבועה על מנת להבטיח את רמת ההיגיינה במפעל. אלא שפרקטיקה זו אינה שמורה אך ורק למגזר התעשייתי. גם כאשר אתם קונים בר מים למטבח, אם תקראו את חוברת ההדרכה המצורפת, תגלו שישנה המלצה ברורה ומובהקת של היצרן לבצע ניקוי וחיטוי של מאגרי המים בתוך בר המים בכל תקופה מסוימת שיכולה להיות שנה או שנתיים.

אז נכון שמשרד הבריאות לא מפקח עליכם ולא בוחן את רמת ההיגיינה בבר המים שלכם בבית, אבל כשמי ששותה מבר המים הזה הם הילדים שלכם ואתם, אתם לא באמת צריכים את משרד הבריאות שיגיד לכם מה לעשות. בהתאם לכך, בכל מקרה שבו אתם מזהים שינוי בגוון המים, טעם לוואי במים, עלייה בתחלואה בבית מבלי שאתם יודעים להסביר מדוע או תקלות תפעול מוזרות בבר המים, אתם רוצים להזמין בדיקה לבר המים שלכם. דברים אלה נכונים גם לגבי דוד השמש, מאגר המים של מערכת הלחץ בבניין או כל מאגר מים אחר. זה או שמבצעים את החיטוי והניקוי אחת לתקופה על פי תדירות קבועה מראש, או שמזמינים את השירות כאשר עולה חשד לזיהום או פגיעה באיכות המים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!