בדיקות איכות מים

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

איכות מי השתייה שלנו מושפעת מגורמים רבים. הראשון הוא המקור של המים, אך אחרי שהמים יוצאים מהמקור הם עוברים במערכות שונות כשהאחרונה היא הברז שלנו. כל שלב בדרך יכול לפגוע באיכות וכתוצאה מכך גם בבריאות שלנו. בדיקות איכות מאפשרות לנו לדעת האם הם עומדים בסטנדרטים שנקבעו או שהם מסכנים אותנו.

מה כוללות הבדיקות?

הבדיקות יכולות לאתר בקטריות ושאריות של חומרים כימיים. בקטריות וחיידקים ברמה מסוימת יכולים להיות מסוכנים, גם בשתייה וגם ברחצה. ממצאים כאלה צריכים להיות מדווחים לגורמים המתאימים ולהיות מטופלים בהקדם. בדיקות אשר מצביעות על נוכחות של חומרים כימיים במים יכולות להצביע על סכנה. החומרים יכולים להיות שאריות של חומרי הדברה, חומרים ממיסים ואחרים.

מתי נבצע בדיקות איכות מים?

את הבדיקה נוכל ליזום בעצמנו. אנחנו יכולים להחליט לבצע את הבדיקה אחת למספר שנים כדי לוודא שאיכות המים במבנה נשמרה ויכולים לבצע אותה במקרים הבאים:

בתהליך רכישת הנכס

תהליך של רכישת נכס יכול להיות מרגש במיוחד ועליו לכלול בדיקות רבות, כולל בדיקות איכות מים. הבדיקות מתאימות לכל נכס וכדאי לבצע אותן בבתים בעלי צנרת ישנה (אלו שנבנו לפני מעל לעשור), אך גם בבתים או דירות שנרכוש ישירות מהקבלן. אנו יכולים להזמין בדיקת מעבדה מורשית כדי לקבל תוצאות מהימנות שיצביעו על מצב המים בנכס.

בשינוי טעם או צבע

בכל פעם שאנחנו מרגישים שישנו שינוי של המים, אנחנו צריכים לוודא כי הם לא מזיקים לנו. ברגע שמורגש שינוי בטעם, בצבע או אפילו בריח, הדבר יכול להצביע על סכנה וכדאי להזמין את הבדיקה במהירות. לעתים הממצאים יעלו על כך שהמים לא ראויים לשתייה ואז יהיה עלינו לטפל במערכת ולהימנע מצריכה עד לתיקון המצב ובדיקה חוזרת שתצביע על כך שאין כל סכנה.

בדיקה על ידי מעבדות מורשות

ישנן בדיקות מים ביתיות, אך כאשר אנו רוצים לקבל תוצאה שנוכל לפעול על פיה, נצטרך לפנות למעבדה המוכרת על ידי משרד הבריאות. בבדיקה נקבל לא רק תוצאה האם המים איכותיים או לא אלא גם פירוט של המצב. במידה וישנה בעיה נוכל עם קבלת התוצאות לדעת היכן המקור של הבעיה. כמו כן, נוכל לדעת מיהו הגורם שעלינו לפנות אליו כדי לתקן את המצב.

בשיחה עם החברה שמבצעת את הבדיקה נצטרך לוודא כי היא אכן עומדת בסטנדרטים הגבוהים הנדרשים. כמו כן, במיוחד במקרים בהם ישנו חשש לבעיה, חשוב שהחברה תוכל לבצע בדיקה בהקדם כך שנוכל לטפל במפגע.

טיפול במקרה של בעיה

במקרה ונמצא בבדיקה כי איכות המים שלנו אינה עומדת בסטנדרטים נוכל לפעול במספר דרכים. אם הבעיה היא במקור, נצטרך לפנות אליו ולתת לו לבצע טיפול יסודי. במקרה זה הבעיה תהיה אזורית וחשוב שגם שאר התושבים באזור ידעו עליה. אם הסיבה לאיכות ירודה של המים נובעת מהמערכות אצלנו נוכל לנקות ולחטא אותן.

חיטוי צנרת המים מתבצעת בתים ישנים, חדשים ובתים שעברו תהליך של שיפוץ. החיטוי ישפר את איכות המים ויכול להתבצע גם במערכות גדולות. הפעולה תתבצע על ידי חברה מקצועית בעלת ניסיון כשחומרי החיטוי ועוצמתם יבחרו בהתאם לרמת וסוג הזיהום.

חשיבות הניסיון

חברת ימית חיטוי מים עומדת לרשותנו. החברה מבצעת טיפול במערכות מים ומביאה איתה ניסיון רב. תודות לידע ולשיטות אנחנו יכולים להבטיח לעצמנו כי מי השתייה שלנו ראויים לשתייה ולרחצה. בכל הנוגע לבריאות שלנו, נרצה לקבל את הטיפול הטוב ביותר ולכן בכל מקרה של חשש לאיכות המים, מומלץ ליצור קשר עם החברה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!