איטום מאגרי מי שתיה

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

איטום הוא מילה שחוזרת לא מעט וקשורה לתחומים רבים. ניתן למצוא לא מעט סוגים שונים של עבודות איטום: איטום גגות, איטום חלונות, איטום מקלחות, איטום בריכות שחייה, איטום חלונות ועוד. איטום מאגרי מים דורש מומחיות גדולה יותר, על אחת כמה וכמה כשמדובר במאגר מי שתיה, ומדוע? איטום אמור למנוע חדירה של נוזלים בדרך כלל מן החוץ פנימה. איטום מאגרי מים מצריך שימוש בחומרים שלא ייהרסו או יתכלו כשהם מצויים כל הזמן במפגש עם מים. כשמדובר במי שתיה שאמורים להיות במאגר, יש צורך גם לעשות שימוש בחומרים שלא יגרמו להרעלה, שיעמדו בתקנים מחמירים של משרד הבריאות.

מה חשוב לדעת על איטום מאגרי מי שתיה

היום ניתן למצוא בשוק שיטות שונות לאיטום מאגרי מים. יש צורך לבחור בחומרים שיעמדו בהדבקה ובלחץ המים לאורך זמן ושלא יתפוררו. לרוב, ייעשה שימוש בחומרים צימנטים הנחשבים לטובים, נוחים לעבודה ונפוצים בתחום, כגון: תערובת צמנטית דו-רכיבית גמישה לאיטום קירות ורצפות או תערובת דו-רכיבית גמישה לאיטום קירות ורצפות. חומרים אלה מאושרים על ידי מכון התקנים והטכניון לאיטום מאגרים למי שתיה. החומרים חזקים מאוד, עומדים בטמפרטורה משתנה ונדבקים היטב לשכבת בטון. לעיתים משלבים אותם עם רשת אינטרגלס בין שכבות האיטום כדי ליצור גמישות. איטום מאגרי מים נעשה בשלבים, וחשוב לבצע אותם באופן מקצועי, ודאי כשמדובר במי שתיה, שכן מערכות האיטום של מאגרי מים מצריכות עמידה בתקנים מחמירים הנוגעים למי שתיה. שיטת האיטום, הטכנולוגיה והמערכת בהן משתמשים צריכות להתאים לכלי הקיבולת שבו מצויים מי השתיה. כשמניחים יריעות לאיטום המאגר, חשוב שהיא תהיה בצורת המאגר וללא קפלים או רופפת, כך נמנע חדירת מים, פריצת מים מן המאגר החוצה, חדירת פטריות או עובש והאיטום יהיה עמיד יותר. אם מאגר מי השתיה נמצא על גג מבנה, חשוב לדעת שנזילת מים מהמאגר תחלחל אל קירות ותקרות ותגרום נזק. איטום של מאגרי מי שתיה הוא מיומנות שיש להתייחס אליה ברצינות, שהרי מדובר בבריאות שלנו. לכן, חשוב לפנות לחברה אמינה ובעלת ניסיון המתמחה בתחום זה. יש חשיבות גדולה לעבודה איכותית ולשימוש בחומרים על פי תקנים מחמירים. יש להקפיד על איטום כל פתחי כניסת המים והצנרת וכן את פתחי האוורור, להשתמש בחומרי אטימה המאושרים לשימוש במי שתיה ובעלי אישור ממשרד הבריאות.

שלבי העבודה:

  • מנקים את המאגר מאבק, לכלוך, שומנים, שאריות בנייה, עובש או אבנית.
  • מרחיקים לכלוך, חוטי חשמל ועוד, העלולים ללכלך ולפגוע באיטום.
  • משייפים את המשטח אם אינו ישר, מחליקים וממלאים חורים בבטון, אם התגלו כאלה ושוב מנקים.
  • אוטמים את אזור יציאות הצנרת.
  • מכינים את חומר האטימה ומורחים בעזרת מברשת בעלת סיבים קשים על הרצפה ובחלק התחתון של הקירות במפגש עם הרצפה.
  • ממתינים לייבוש השכבה הראשונה ואז מורחים שכבה נוספת בשיטה של שתי וערב.

שומרים על המים

מאגרי מים מחייבים איטום מוחלט מבפנים ובחוץ, כדי לשמור עליהם נקיים ומטוהרים ועל מנת לשמור על הסביבה מרטיבות ונזילות. אם נתקלתם בנזילה ממאגר מים, אם יש צורך בחידוש וניקוי, אם התגלה זיהום במי השתייה או נדרשת בדיקת איכות, אך תקלו ראש בנושא. פנו אלינו. חברת ימית חיטוי מים מבצעת איטום למאגרי מים מכל הסוגים, לרבות מאגרי מי שתיה. לאנשינו רישיון לעסוק בטיפול במי שתיה מטעם משרד הבריאות, ואנו פועלים בהתאם למכון התקנים בשימוש בחומרים ובדרך העבודה. שמרו על המים בריאים, נקיים וללא נזילות.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!