חיטוי מים בכלור

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

חיטוי מים בכלור היא פרקטיקה מקובלת הן עבור מי השתייה הזורמים בבית והן עבור מאגרי מים כדוגמת בריכת שחייה. יחד עם זאת, חשוב לזכור שכלור הוא חומר רעיל ולכן חשוב מאוד לעשות שימוש בחומר במינון המתאים, על מנת להימנע ממצבים של הרעלה או פגיעה בבריאותם של המשתמשים במים.

מתי נדרש חיטוי מים בכלור?

חיטוי מים בכלור הוא חיטוי המבוצע בדרך כלל על בסיס קבוע ולא רק כאשר מתגלה זיהום במים. כך למשל, במי השתייה שאנו שותים מהברז בבית ישנה כמות מזערית של כלור, המיועדת לשמור על המים נקיים וטהורים מזיהומים. את הפרקטיקה של חיטוי מים בכלור מכירים רובנו מבריכת השחייה, בה נעשה שימוש בכלור על מנת לשמור על המים ראויים לשימוש ולמנוע מצב של פגיעה בבריאותם של המשתמשים בבריכה.

חיטוי מים בכלור עשוי להידרש גם לאחר שהתגלה זיהום במערכת המים הביתית הוא הסביבתית, ונוצר חשש לשקיעת הזיהום על דפנות הצנרת. במקרים אלה מבוצע חיטוי של הצנרת ומאגרי המים המחוברים למערכת המים.

מי מבצע חיטוי מים בכלור?

כאמור, כלור הוא חומר רעיל מאוד, ולכן חיטוי מים בכלור חייב להתבצע על ידי איש מקצוע מוסמך, שיודע בדיוק באיזו כמות של כלור ניתן לעשות שימוש ומתי. כמות מעטה מדי של כלור אינה תשיג את אפקט החיטוי הנדרש וכמות גדולה מדי של כלור עלולה לגרום להרעלה של המשתמשים במים, הרעלה שיכולה לבוא לידי ביטוי בכאבי בטן, בעיות בכליות ואף גרוע מכך. בהתאם לכך, את החיטוי צריך לבצע איש מקצוע שעבר הסמכה ורישוי בחיטוי מאגרי וקווי מים, ולא מומלץ לבצע את החיטוי באופן עצמאי.

כיצד מבוצע חיטוי מים בכלור?

חיטוי מים בכלור מבוצע כאמור באופן שגרתי או כאשר מתגלה זיהום במים. באופן שגרתי מבוצע החיטוי על ידי מהילה של כלור במים הזורמים במערכת. ישנן כיום הוראות מדויקות המפרטות את מינון הכלור שיש לעשות בו שימוש במהילה עם מי שתייה, מי שחייה וכן הלאה, ואיש המקצוע המבצע את החיטוי חייב להקפיד על יישום הכמות המדויקת של כלור.

במקרה של זיהום שנתגלה במערכת המים,חיטוי קווי מים מבוצע החיטוי באמצעות ריקון מערכת המים ממים, בדיקת איטום המערכת לכל אורכה, שטיפתה בלחץ מים גבוה ויישום הכלור לפרק זמן קבוע, על מנת למוסס את המשקעים ולסלק את המזהמים שדבקו בדפנות הצנרת. לבסוף מבוצעת שטיפה יסודית לסילוק שאריות חומר החיטוי והמזהמים שעוד נותרו ומבוצעת בדיקה של איכות המים.

חיטוי מים בכלור הוא תהליך שגרתי בשלל יישומי מים, לרבות מי שתייה לבית ובריכות שחייה פרטיות וציבוריות. חיטוי זה חייב להתבצע בצורה מקצועית על מנת לוודא שמינון הכלור אינו נמוך מדי מחד ואינו גבוה מדי מאידך. לשם כך יש להזמין איש מקצוע בעל ההסמכה הנדרשת בחיטוי מאגרי וקווי מים.

חיטוי מים בכלור

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!