בדיקת איכות המים בבית מחיר

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

המים מהווים כ-70% מהגוף שלנו. עליהם להיות איכותיים ומזינים. צריכת מים מזוהמים בחיידקים או חומרים כימיים, יכולה לפגוע בבריאות שלנו. אנחנו יכולים לשמור על המים שלנו ולבצע בדיקות תקופתיות או כאשר אנו מרגישים או חושבים שהמים שלנו לא איכותיים מספיק.

מתי נבצע בדיקת איכות למים?

על פי משרד הבריאות, המים בישראל ראויים לשתייה, מכל המאגרים. המים עוברים בדיקות באופן מתמיד, אך הבעיה לא פעם היא בצינורות ואפילו בברזים. לשמחתנו, היום אנחנו יכולים לבצע בקלות בדיקה ולדעת מה המצב האמיתי של המים שאנו צורכים. בדיקה כזו נרצה לבצע כאשר הצבע של המים הופך לעכור, במידה והטעם השתנה ואינו טעים ומומלץ לבצע אותה גם לאחר שנאמר לנו שהתבצעו פעולות לחיטוי המים.

בירור על בדיקת איכות המים בבית מחיר, מעלה תוצאה אחת ברורה: העלות של הבדיקה משתלמת תמיד בהשוואה לשתיית מים שאינם איכותיים. הבדיקה יכולה להתבצע על ידינו בעזרת ערכה שניתן להשיג והיא יכולה להתבצע על ידי מעבדה.

הבדיקות אשר עומדות לרשותנו

סוג אחד של בדיקה הוא הסוג הביתי. ישנן חברות שונות שמציעות ערכות והן זולות וזמינות לכל. הבדיקה תגלה לנו בעיקר אם ישנה בעיה, אך היא לא תוכל לתת לנו תוצאות מדויקות מה בדיוק הבעיה במים. בדיקה מסוג זה יכולה להיות יעילה אם אנחנו רוצים לבצע מעקב אחר המים שמגיעים אלינו ואחר מערכת הסינון שלנו.

סוג נוסף של בדיקה הוא הבדיקה המקצועית שנשלחת למעבדה. משרד הבריאות הוא הגורם האחראי לאשר את תקינות המעבדות ואלו יוכלו לתת לנו תשובה מדויקת הנוגעת למצב המים. אם תתגלה בעיה המעבדה תוכל להגיד לנו באופן ספציפי מה עלה בבדיקה.

מה נוכל לעשות עם התוצאות

המטרה שלנו היא לצרוך, בשתייה וברחצה, מים נקיים. לכן, ברגע שיש לנו תוצאות על מים שאינם תקינים, אנחנו יכולים לבצע מספר פעולות:

פניה לגורם מוסמך

אנחנו יכולים לפנות לגורם אשר אחראי על מאגר המים ולהתריע בפניו על מים שאינם איכותיים. בהתאם לתלונה שלנו יתבצעו בדיקות ואותו גורם יקבע כיצד לטפל במצב. במקרים חמורים יהיה עלינו להפסיק לצרוך את המים. הגורם המוסמך ידע לזהות את מקור הבעיה ואנו נוכל לבקש לשמוע על אמצעי הטיפול.

חיטוי הצנרת

לא תמיד הבעיה במים היא במאגרים. לעתים המקור לבעיה היא אצלנו בבית או בבניין. צנרת ישנה וצנרת אשר העבירה מים מזוהמים ולא עברה חיטוי מתאים, תמשיך לזהם את המים. המזהמים אינם חולפים ברגע שפתחנו את הברז. הם עשויים להישאר בתוכה, להתפתח ולהזיק לנו. לכן, אנחנו יכולים לפנות לחברה שמבצעת חיטוי וניקוי ולבקש ממנה לשפר את מי השתיה שלנו.

בדיקת איכות המים בבית מחיר של הימנעות מהבדיקה

השיקול של מחיר הבדיקה יכול להילקח בחשבון, אך אנחנו חייבים להביא בחשבון את הבריאות שלנו. המים אחראיים על תקינות של כל אחת מהמערכות בגוף שלנו. הם מזינים אותנו ומחיים אותנו. לכן, העלות של הימנעות מהבדיקה עלולה לא פעם להיות יקרה בהרבה מביצוע הבדיקה. אנחנו צריכים לקחת אחריות על הבית שלנו ועל המאגרים הביתיים ולבצע בדיקה כשעולה אצלנו חשד לאיכות המים או במסננים מדי שנה או שנתיים.

במידה ואנו צריכים עזרה, בביצוע הבדיקה או בטיפול במקרה של זיהום, נרצה לפנות למומחים בתחום. חברת ימית חיטוי מים עומדת לרשותנו. אנשי המקצוע בחברה עברו הסמכות לבצע חיטוי מפני מזהמים וגורמים כימיים, במאגרים ובצנרות ביתיות. החברה מבצעת טיהור מים בתהליך סינון יסודי ואיכותי.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!