חיידקי קולי במים

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

מי השתיה שלנו צריכים לעמוד בסטנדרט שהציב משרד הבריאות אך לצערנו לא תמיד זה המצב. על מנת להבין כיצד קורה שמי השתייה שלנו אינם תקינים, עלינו להבין את תהליך הגעתם לביתנו. המים בישראל יכולים להגיע ממאגרים שונים. הם יכולים להיות עיליים או מי מן הים ובכל מקרה במקור הם חשופים לאוויר הפתוח. העובדה שהמקור חשוף אינה בעייתית בפני עצמה כיוון שהמים עוברים ניטור מתמיד.

לאחר שהמים נכנסים אל מערכת ההובלה, הם עוברים בצינורות שונים ויכולים להגיע למאגרים בסביבה שלנו. המאגרים יכולים להיות עירוניים והם יכולים להיות בבניין שלנו. מהמאגרים הללו ישנו שלב נוסף והוא הובלה של המים אל תוך הברזים שלנו. כל שלב בדרך יכול להיפגע מסיבות שונות ואם הוא נפגע, התוצאה היא ירידה באיכות המים ופגיעה בבריאותנו.

מהם חיידקי קולי?

חיידקי קולי או באריכות, קוליפורם צואתי, הם חיידקים שמקורם במעי של בעלי החיים אשר יכולים להתפתח על גבי משטחים שונים. במקרים מסוימים נמצא נוכחות של החיידקים במים ונוכחות זו מצביעה על בעיה בשרשרת אספקת המים. הבדיקה לא תצביע על מיקום הבעיה אך היא כן יכולה להוות סיבה לבדיקה מעמיקה יותר.

במקרה וישנה נוכחות מוגברת של החיידקים, אנו עלולים להידבק במחלות שונות אשר קשורות למערכת המעי או הקיבה. בנוסף, אנחנו יכולים להידבק במחלות דלקתיות: מדלקות אוזניים ועד להפטיטיס. החדירה של החיידקים יכולה להתבצע במקומות שונים של מערכת המים ועד לטיפול במים ובדיקה כי הם תקינים, הפעולה הראשונה שמומלצת היא הרתחה של מי השתיה.

בדיקת חיידקי קולי במים

לאורך כל שרשרת הובלת המים ישנם גורמים אחראיים שצריכים לבצע בדיקות באופן קבוע. המטרה היא לאפשר לנו לקבל מים איכותיים. בכל מה שנוגע לבדיקת חיידקי קולי במים, הבדיקה נחשבת לפשוטה לעומת בדיקות אחרות. היא זולה ויכולה לתת לנו תוצאות תוך זמן קצר. התוצאה הראשונה והחשובה שנקבל היא האם המים שלנו ראויים לשתייה או לא.

במידה וימצא כי יש לטפל במים אך ניתן לשתות מים מורתחים עד לסיום הטיפול, הרשות האחראית על המים תעביר אלינו את המסר. במקביל לטיפול של הרשות הנדרשת, מומלץ לפנות לחברה מקצועית, להתייעץ ולשקול לבצע חיטוי וניקיון המאגרים והצנרת.

לחטא את המערכת שנמצאת תחת אחריותנו

כבעלי בתים או דיירים בבניין, אנו עלולים להרגיש לפעמים חוסר אונים בכל הנוגע למצב מי השתיה שלנו, אך אנחנו צריכים להכיר את האמצעים שעומדים לרשותנו. בכל הנוגע למים שלנו, אנחנו יכולים לבצע בדיקות תקופתיות למי השתיה. אנחנו יכולים להיעזר במעבדה מקצועית או לבצע בדיקות ביתיות באופן עצמאי כדי לדעת אם ישנו חשד לבעיה.

בנוסף, עלינו לדעת כי ישנן מערכות ביתיות אשר עלולות להזדהם בטיפול לא נכון. אלו מאיתנו אשר מחזיקים במערכות עם מסננים חייבים לבדוק את הוראות היצרן ולהחליפם בהתאם לנדרש. אי החלפה של מסננים עלולה להוביל להתפתחות חיידקים ולצריכת מים שאינם מתאימים לשתייה.

באפשרותנו לבצע בדיקות באופן קבוע, באופן עצמי או בעזרת מעבדה ובמידת הצורך לבצע חיטוי וניקיון, לצנרת או למאגר המים. בנוסף, אנחנו יכולים לפנות, לצורך בדיקה או לאחר הבדיקה, לחברה מקצועית, לשמוע את המלצותיה ולבצע את העבודה המומלצת.

לפנות לחברה המתאימה

חברת ימית חיטוי מים מבצעת בדיקות, ניקיון וחיטוי של צנרות ומאגרי מים. במקרה של חשד להימצאות חיידקי קולי במים החברה תוכל לבצע בדיקה מעמידה ומקצועית ולתת את המלצותיה כיצד נכון לפעול. החברה תבצע את הניקיון בפועל ותבטיח לנו מים נקיים ובטוחים לשימוש.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!