ניקיון מאגרי מים

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

המים שאנו שותים משפיעים על הבריאות שלנו ולכן, חשוב להפקיד את חיטוי וניקוי מאגרי מים בידי המומחים. טיהור המים מבטיח שהמים יהיו נקיים ממתכות מזהמות, נגיפים, בקטריות ותוצרי לוואי שיכולים לגרום לתחלואה.
סילוק החומרים מתבצע בתהליך סינון ייחודי כימי או פיזי על פי ההנחיות ובידי מומחים. הוא כולל, בין היתר, הסרת משקעים והצטברות עובש, שטיפה אינטנסיבית, עיקור מזהמים ושפשוף יעיל של המאגר עד השגת ניקיון מקסימלי.
המטרה של הנושאים במלאכה היא לחטא, לנקות ולשמור על ניקיון וכאן נכנסים לתמונה חומרי ניקוי מקצועיים ייחודיים המבוססים על רכיבים פעילים בריכוז גבוה בהם הזמינים לקהל מקצועי ואשר עומדים בתקנים המחמירים ביותר להשגת מים צלולים.
הנוסחה היא פשוטה כאשר המתחם – המאגר – נקי, פשוט יותר לשמור על תחזוקת מערכות מי השתייה ועל איכות המים . באילו תכשירי ניקיון משתמשות חברות המתמחות בניקוי מאגרי מים?

המאבק בעובש


לרוב נהוג להשתמש בחומרי ניקיון נוגדי עובש, שכן עובד נחשב לאויב מושבע של מאגרי מים ומחקרים רבים מצביעים על הקשר בין היווצרות עובש ולהתפתחות קשיי נשימה, אלרגיות ובעיות שונות לרבות כאבי ראש. תפקידם של חומרי ניקוי נוגדי עובש הוא להסיר עובש, טחב, פטריות וחיידקים ולמנוע היווצרות. מצד אחד, התכשיר מסיר את הנבגים ומצד שני, מונע היווצרותם מחדש לאורך זמן.
על מנת להבטיח את איכות המים ועמידות המאגר בפני חיידקים לעיתים משתמשים בהגנה אקטיבית של חומרים אנטי בקטריאליים בתהליך חיטוי צנרת, שנועדו לסייע בהגנה מפני בקטריות ומיקרו אורגניזמים מזיקים לנטרול התרבותם וכך למניעת התפשטות של זיהומים.
חברות המתמחות בנושא נוהגות כמובן לבצע בדיקות תקופתיות על מנת לבדוק אם יש חיידקים שהצטברו ולטפל בנושא בהקדם לפני החמרת המצב.

המאגר דולף? האיטום שעושה הבדל גדול


רמת האיטום המאגר משפיעה על שלמות המבנה כך שלא יחדרו אליו חומרים מזהמים. קיימים חומרי איטום שאת התאמתם מבצעים העוסקים בתחום על פי הצורך, החומרים מהם עשוי המאגר והפעולה האופטימאלית להשגת עמידות. כך למשל, יש מרק אפוקסי שמתאים למתכות, פלסטיק או בגרסה רב תכליתית שמשמש פעמים רבות לביצוע איטום כאשר הוא דומה לסוג של פלסטלינה אשר מתקשה כמו פלדה לאחר התקשות והוא מיועד למילוי של סדקים כאשר רוצים לקבל חומר הומוגני. החומר מתקשה תוך מספר דקות ולאחר ההתקשות ניתן גם לקדוח, לנסר ולבצע פעולות שונות מבלי לדאוג לאיטום. החשש הגדול ביותר הנוגע למאגרי מים קשור לנזילות ולאיטום מושלם מפני מים, לחות ואויר נהוג להשתמש גם בסרטי איטום חזקים להדבקה עוצמתית לתיקון נזילות קלות ללא לחץ, צנרת, חוקים וסדקים כאשר היתרון הבולט מעבר לעמידות הגבוהה היא שניתן להשתמש בסרט בין אם התשתית יבשה או רטובה ואפשר להדביקו אפילו מתחת מים. גם דבק אפוקסי נחשב לחומר שימושי בכל הנוגע לביצוע פעולות איטום, עמיד בפני כימיקלים רבים ואינו מתכווץ או נסדק בעץ הייבוש והוא מתאים ליישום על גבי חומרים שונים מפלסטיק דרך מתכות ועד בטון.
בסביבה ימית כאשר נדרש שריון תשתיות צנרת או קשירה בליפוף בין מספר אלמנטים, שיקום צנרת נעשה גם שימוש בתחבושת פלדה, שעשויה למעשה מסיבי פיברגלס המצופים בחומר פליאוריטני מיוחד שמתקשה במהירות במגע עם המים והופך לסוג של שריון, חזק כמו פלדה ועמיד בפני חוץ ופנים, בסביבה מלחית או חומצית ושחיקה מוגברת.

חשוב לפנות לחברה הפועלת ברישיון משרד הבריאות בעלת הניסיון הנדרש בתחום של ניקוי, חיטוי ותחזוקת מאגרי מים מסוגים שונים העושה שימוש בחומרי ניקוי ואיטום יעילים לשמירה על המאגר ואיכות המים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!