מערכת סינון מים

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

אין ספק שאחד הדברים החשובים ביותר לגוף האדם הם מים בריאים ואיכותיים לשתייה. כיום בשוק המים ישנם אין ספור פתרונות של מערכת סינון מים למרחב הביתי כאשר כל אחת עובדת על פי אותו עקרון של מסנן מים אך כמובן באה בתצורה שונה. בין אם תצורה של קנקן מים, תצורה של בר מים אך ישנם גם מערכות לסינון מים שמתחברות ישירות לצנרת ובכך מגיעה לכל נקודה בבית מים מסוננים איכותיים לשתייה. במאמר הבא נציג בפניכם מספר פתרונות ואת היתרונות הרלוונטיים לכל פתרון.

בר מים

אחד הפתרונות המובילים כיום בשוק של מערכת סינון מים הוא בר מים. את הבר מים מחברים לצנרת של הבית באמצעות צינור, בדרך כלל מאיזור הכיור וכך הוא שואב אליו מים, אותם הוא מסנן וכך אנו צורכים אותם. היתרון המרכזי של בר מים הוא שנוכל באמצעותו גם לקבל מים חמים מסוננים לתה או לקפה אך הוא תופס לנו מקום רב על השיש של המטבח.

קנקן מים

זוהי כנראה המערכת לסינון מין הפשוטה ביותר במרחב הביתי והיא נמצאת שנים בשוק הפתרונות לסינון המים. אנו ממלאים את הקנקן במים מן הברז, ובתוך הקנקן ישנו מסנן שמעביר את המים סינון והופך אותם לאיכותיים לשתייה. היתרונות של הקנקן הם שהוא קטן ולא תופס הרבה מקום אך יש צורך לדאוג כל הזמן שהוא יהיה מלא על מנת שתתבצע פעולת הסינון.

מסנן מים על הצנרת

זהו כנראה אחד הפתרונות היעילים ביותר בתעשיית סינון המים לאור היתרונות הרבים שלו. המסנן מורכב על הצנרת הראשית בדירה או על ליד שעון המים של הדירה ושם למעשה המים עוברים את הסינון שלהם. כתוצאה מכך כל צרכני המים הבית מקבלים מים איכותיים ומסוננים. יתרון מרכזי של מערכת כזו היא שאנו דואגים למעשה למים מסוננים לכל הבית, לא רק למי השתייה אלא גם למים שמגיעים אל מכשירי החשמל הצורכים מים כמו מדיח כלים ומכונת כביסה ובכך אנו מונעים מהם לקבל מים עם אבנית.

האבנית בטווח הארוך הורסת את גופי החימום של מכשירי החשמל וגורמת לבלאי גדול שכן גוף חימום שצובר אבנית יאלץ לעבוד קשה יותר על מנת לחמם את המים שהוא צורך וכך ככל הנראה יתקלקל או יכשל בשלב מוקדם יותר מהצפוי. בנוסף מסנן מים תת כיורי או כזה שמורכב על הצנרת הראשית של הבית חוסך מקום רב במטבח שכן אנו לא נצטרך בר מים או קנקן מים ונפנה מקום רב על משטחי העבודה של המטבח שלנו. מסננים אלו קלים לתפעול והפעולה התחזוקתית היחידה שיש לבצע היא החלפת מסנן המים אחת למספר חודשים בהתאם להנחיות היצרן.

לפרטים נוספים אודות מסנני מים מובילים, צרו איתנו קשר והמומחים של ימית חיטוי מים ישמחו לתת לכם מענה והצעה לגבי המערכת שתואמת באופן מושלם את הצרכים שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!