מסנן מים חיצוני לבית

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

אין ספק שאחד הדברים החושבים ביותר שיש לדאוג להם במרחב הביתי מבחינת איכות החיים שלנו הוא איכות המים אותם אנו צורכים. ישנה נטייה לחשוב כי אנו, בני האדם הינם הצרכנים היחידים של המים בבית אם מדובר במים למקלחת ובין אם מדובר על מי השתייה שלנו. אך בפועל ישנם בבית עוד הרבה צרכני מים, שגם הם משתמשים בלא מעט מים על מנת לבצע את תפקידם היום יומי ואלו הם דווקא מכשירי החשמל שלנו.

מכונת הכביסה, מכונת הקפה, מדיח הכלים, הקומקום ועוד משתמשים כמובן במים מן הברז על מנת לבצע את תפקידם השוטף. כל אותם מכשירי חשמל מחוברים לצנרת המים של הבית ומשם שואבים על פי צריכה, כאשר בכל המקרים ישנו גוף חימום שתפקידו לחמם את המים לפני שהם נכנסים לפעולה באותו מכשיר חשמלי. במסגרת תהליך החימום של המים מצטברת כמות גדולה מאוד של אבנית במשך השנים על גוף החימום של מכשיר החשמל וגורמת לגלאי גדול מאוד באותם מכשירים כאשר חלק מאותם מכשירים יצטרכו להחליף את גוף החימום בעוד שלעיתים נצטרך להחליף את כל המכשיר ולכן למסנן מים חיצוני לבית חשיבות גדולה מאוד במרחב הביתי ובסימון המים אותם אנו ומכשירי החשמל צורכים.

אופן הפעולה של מסנן מים חיצוני לבית

מסנן מים חיצוני לבית כשמו כן הוא. הוא מותקן מחוץ לבית על גבי הצנרת, ממש איפה שיש את ברז המים הראשי של הצנרת ואת שעון המים ותפקידה של המערכת היא למנוע כניסה של חול, בוץ, חלודה ואבנית לתוך הצנרת של הבית שלנו. כך למעשה לאחר שמתבצע הסינון כל צרכני המים, אותם מכשירי חשמל שהזכרנו קודם לכן, יקבלו מים טובים יותר ואיכותיים יותר לפעולותיהם ובכך נוכל לשמור את אורך חיי המשך שלהם לזמן ארוך יותר בלי צורך באחזקה ובתיקונים שעולים כסף רב. גם אנחנו, דיירי הבית, נזכה במים לשתייה טובים יותר שכן תהליך הסינון נותן לנו מי שתייה בריאים יותר לגוף האדם.

ישנם מסננים אשר גם מסננים פלואור ומתכות רעילות, ואלו נותנים מי שתייה טובים עוד יותר. לפני שאנו בוחרים את המסנן מים חיצוני לבית אותו נתקין על גבי הצנרת בבית שלנו חשוב לוודא כי אכן יש לאותו מסנן תו תקן והוא מאושר לשימוש ביתי. ההתקנה עצמה מאוד פשוטה ולא אורכת זמן רב אך יש להקפיד כי בתום ההתקנה אתם משוחחים עם הטכנאי על אופן תחזוקת המסנן ודורשים ממנו להסביר לכם מספר פעולות. הפעולות שאתם צריכים לדעת לעשות הוא לבדוק מתי המסנן מלא ויש להחליפו, כאשר חלק מן המסננים יראו לכם באמצעות מד מתי הם מלאים. ופעולה נוספת שעליכם לדעת לעשות היא החלפת המסנן הישן במסנן חדש לאחר שהתמלא.     

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!