מסנן מים ראשי

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

כשמשפחה או בית עסק בוחרים להתקין מסנן מים ראשי הם קודם כל חושבים על כך שהם מעוניינים לשתות ולעשות שימוש במים איכותיים ונקיים. היום יש בשוק מגוון רחב של מסנני מים ראשיים, פילטרים למים איכותיים המתחלקים למגוון של שיטות ומתאימים לכל ברזי המים בישראל.

מסנן מים ראשי יכול להתאים לברזים למגזר הפרטי, העסקי והציבורי. כן חשוב לבחור במסנן מים ראשית שמתאים להרכב המים הקשים בישראל, שכן בין השאר אנו רוצים לרכך את המים ולגרום לכך שהרבה פחות אבנית מצטברת בגופי החימום של מכשירי החשמל השונים.

מדוע חשוב לשלב מסנן מים ראשי בבית?

למעשה, מסנן מים ראשי מגן על גופי החימום של המכשירים החשמליים כמו דוד החימום, מכונת הכביסה, המיחם, הקומקום החשמלי ובכך מפחית באופן ניכר את השימוש במרככים. בנוסף, העובדה שאין כמעט אבנית על גופי החימום גורמת להם לעבוד טוב יותר, יעיל יותר וכך גם למנוע היווצרות של אינספור תקלות ובעיות בגוף החימום. התוצאה שמירה על מוצרי החשמל לאורך זמן וחיסכון כספי אדיר בחשמל.

מסנן מים ראשי – מה הוא מכיל ואיך הוא פועל?

כאמור, יש כל מיני סוגים של פילטרים ומסנני מים כאשר כל סוג פועל בצורה שונה. בגדול, המסננים מכילים רכיבים בקו משולב כמו כדוריות סיליפוס, פחם ופוספסט קריסטלי. היכולת של מסנן מים ראשית לסנן מגוון של חומרים כמו חול, חלודה, ריחות וטעמי לוואי ועוד.

האם יש צורך להחליף את הפילטר במסנן המים הראשי?

כן. חשוב לשים לב להוראות היצרן. בדרך כלל נהוג להחליף את הפילטר אחת לחצי שנה.

אין בוחרים מסנן מים ראשי?

מכיון ולא מדובר במוצר שאנחנו מחליפים אחת לכמה שבועות או חודשים, אלא מסוג הדברים שאנו משקיעים בהם לטווח הארוך ויש להם חשיבות גבוהה כל כך, שכן המסנן משפיע על הבריאות שלנו ועל איכות המים שאנו שותים, ההמלצה שלנו היא לבחור מסנן מים ראשי איכותי המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת. מומלץ לבחור מסנן הנשמר לאורך זמן, עומד בתווי תקן ישראלים ואמריקאים ומתאים לצרכים של הקהל הישראלי.

מסנן מים ראשי – איך הוא מאופיין?

  • מכיל רשת נירוסטה ייחודית ועמידה במיוחד המשלבת כמה שכבות המסייעת לסנן משקעים, אבנים, חול, טעמי לוואי וחלקיקים שאינן מומלצים לשתיה
  • מותקן על שעון המים או מתחת לכיור
  • שומר על רמת המינרלים הגבוהה במים ובכך שומר גם על הבריאות שלנו
  • אינו פוגע בלחץ המים הדירתי
  • מונע הצטברות של אבנית
  • משפר את איכות החיים ואיכות המיים

מעוניינים לשדרג את חייכם בהתקנת מסנן מים דירתי? חברת ימית חיטוי מים משווקת מגוון רחב של מסננים ומערכות לטיהור מים. כל המוצרים שלנו מאושרים עם תו תקן ישראלי ואנו מתחייבים לאיכות באחריות. דרכנו ניתן יהיה להזמין את המסנן המתאים לצרכים שלכם ואף לתאם התקנה וכך לחסוך כסף, זמן ואנרגיה. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל שאלה או בקשה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!