התקנת מסנן מים דירתי מחיר

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

ישראלים רבים המעוניינים לשפר את איכות המים שמגיעים לברזים בביתם או דירתם שואלים את עצמם מה המחיר של התקנת מסנן מים דירתי? הרי מים נחשבים למוצר סופר הכרחי וחשוב. בלי מים אין חיים. הנה כמה מהפעולות החשובות ביותר שמים תופסים בחיים שלנו:

  • שתיה
  • בישול
  • מקלחת
  • שטיפת ירקות ופירות
  • ניקיון
  • מכשירים חשמליים
  • ועוד…

ככל שהזמן עובר עוד ועוד ישראלים מבינים את היתרונות שבמסנן מים דירתי על פני רכישת בקבוקי מים מינרלים או מתקן מים ביתי.

אבל לפני שנסביר לכם ממה מושפע המחיר של התקנת מסנן מים דירתי, חשוב קודם כל להבין מה זה בכלל מסנן מים דירתי ומה התפקידים שלו. אז בגדול, כידוע, מי הברז בישראל הם לא המים הכי איכותיים.

ברוב אזורי הארץ, המים הללו מכילים כמות מאוד גבוהה של חול, חלקיקים, מתכות ועוד כל מיני חומרים שלא ממש בריאים לנו. במקביל, המים גורמים להצטברות של אבנית על גבי גופי החימום במכשירי החשמל ולטווח הארוך זה פוגע בהם וגורם להיווצרות של סוגי תקלות שונות. התפקיד של מסנן מים דירתי הוא למעשה לסנן את כל אותם רכיבים שאינם ראויים לשתיה ולספק לנו מים איכותיים. כך אנו יכולים להנות ממים נקיים הן בתור מי שתיה והן לשימושים אחרים. במקביל, ברגע שהמים עוברים סינון, כמות האבנית שמצטברת על גופי החימום של מכשירי החשמל פוחתת בצורה ניכרת ואז אנו חוסכים באנרגיה מצד אחד ומהצד השני מאריכים את חייהם של מוצרי החשמל השונים הצורכים מים על בסיס קבוע. 

אז איך בעצם נקבע המחיר של מסנן מים דירתי?

יש כמה פרמטרים המשפיעים על המחיר של מים מים דירתי:

  1. סוג המסנן – יש מגוון רחב של סוגי מסננים בשוק. חלקם פועלים על מערכת סנון פשוטה ומסננים אך ורק חלקיקים בגודל מסוים וחלקם פועלים על טכנולוגיה של אוסמוזה הפוכה. לכל מסנן יש כמובן את היתרונות שלו ולכן כאשר בוחרים מסנן, חשוב לשים לב שהוא נותן מענה מלא לצרכים שלנו.
  2. ארץ יצור – יש מסננים המיוצרים כאן בישראל, אחרים במזרח, מסנני מים אותם מייצרים בארצות הברית וכאלה באירופה. בדרך כלל מסננים המיוצרים בישראל ובאירופה נחשבים ליקרים ואיכותיים יותר בהשוואה לכאלה המיוצרים במזרח או בארצות הברית.
  3. אחריות ותו תקן – ככל שלמסנן יש יותר שנות אחריות ויותר תווי תקן, ככה הוא נחשב ליותר איכותי וגם לרוב ליותר יקר.
  4. התקנה – פרמטר נוסף המשפיע על המחיר הסופי של המסנן הוא עלות ההתקנה שיש לקחת בחשבון בתהליך הקניה.

המחירים של מסנני מים נעים בין 700-2,000 שקלים.

 רוצים לקבל מידע נוסף על מסנני מים וייעוץ ללא עלות על המסנן המתאים לכם? המומחים של ימית חיטוי מים ישמחו לסייע לכם בכל שאלה ולהתאים עבורכם את המסנן המושלם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!