מסנן אבנית מומלץ

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

מכירים את זה שאתם באים להכין לעצמכם קפה או תה בכמה דקות בודדות שיש לכם בבוקר או בשעת אחה“צ ומגלים כי הקומקום מפוצץ באבנית? מראה מרתיע ולא כל כך מלבב. כמעט כל אחד יודע כי האבנית הנמצאת בתוך מכשירי החשמל איננה בריאה כלל וכלל. עם מסנן אבנית מומלץ ניתן לרכך את המים וכך למנוע הצטברות של אבנית במכשירי החשמל השונים וגם במים הטריים שאנו שותים. היום יש מערכות מתקדמות המשלמות בין מערכת לסינון אבנית לבין מערכת לסינון מתכות, חול ולכלוך, כך שניתן להנות ממים נקיים שמגיעים היישר מהברז שלנו.

מסנן אבנית מומלץ – איך האבנית נוצרת?

למעשה, האבנית היא חומר לוואי אשר נוצר במים. לאחר שהמים עוברים תהליך של חימום ב-57 מעלות ומעלה היא נוצרת. לכן, היא קיימת לא רק בקומקום החשמלי שלנו, אלא גם במכשירי חשמל נוספים כמו למשל דוד החימום שמחמם את המים למקלחות שלנו, במכונת הכביסה בה גוף החימום תורם למעלות הגבוהות המסירות את הכתמים ומחטאות את הבגדים ובמדיח הכלים שם הגוף מסייע להסיר את כל הלכלוך מהכלים. בתוך המים יש מינרל הנקרא סידן ובעצם תהליך החימום גורם להתפוררות שלו ואז נוצרת האבנית. ככל שיש יותר סידן במים, כמות האבנית שנוצרת תהיה גבוהה יותר.

אין אף הוכחה לכך שהאבנית גורמת לנזק או מחלה בריאותית אבל אין ספק כי היא מרתיעה אותנו וגורמת לנו לרצות לנקות את הקומקום. לעומת זאת, למכשירי החשמל השונים היא אכן מזיקה וגורמת להם לעבוד פחות ביעילות מה שמעלה את צריכת החשמל הביתית שלנו. אחד הפתרונות היעילים אותם ניתן להתקין בכל דירה או בית הוא מסנן אבנית מומלץ.

מסנן אבנית מומלץ – כיצד זה עובד?

האמת שמדובר באחד המוצרים היותר יעילים ושימושיים בשנים האחרונות ולא סתם עוד ועוד ישראלים בוחרים להתקין אותו בביתם או בבית העסק שלהם. מדובר בעצם במכשיר קומפקטי אותו מתקינים בסמוך לברז הראש של הדירה או הבית. למעשה, כל המים עוברים דרך הברז הזה.

המסנן מונע מהאבנית להתגבש, מרכך את המים ומונע היווצרות של משקעים הגורמים להצטברותה של האבנית. אם אתם מעוניינים למנוע הצטברות של האבנית וגם להנות משתיית מים טריים ונקיים לאורך כל השנה, אין ספק ששווה לכם לשקול התקנה של מסנן אבנית איכותי המחזיק בתו תקן.

מחפשים מסנן אבנית מומלץ? רוצים לשמור על מכשירי החשמל שלכם לאורך השנים, להימנע מתקלות ולשתות מים נקיים מאבנים? מסנן האבנית של ימית נחשב היום למסנן המוביל בישראל ומבוסס על טכנולוגיה מתקדמת. המסנן שלנו מחזיק בתו תקן ומאושר לשיווק על ידי משרד הבריאות בישראל. צרו קשר עם המומחים של ימית חיטוי מים ונשמח לעזור לכם בכל שאלה או בקשה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!