מאגרי מים ומסננים

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

כשאנחנו שומעים את צמד המילים מאגר מים, אנו מיד מדמיינים מגדלי מים ענקיים או מאגרי מים של מקורות המשתרעים על פני שטח נרחב. אבל האמת הפשוטה היא שאפילו מתקן המים הביתי שלכם, זה שמחמם מים לקפה ומספק גם מים צוננים, הוא מאגר מים. בתוך המכשיר ישנם שני מכלים, אחד למים חמים והשני למים קרים. נכון שאתם מחליפים מסננים באופן תקופתי, אך מה עם המכלים עצמם, האם הם נקיים? האם הצינורות המובילים מים אל המכשיר נקיים, האם המים המגיעים אליכם לברז נקיים? הדבר נכון לבתים פרטיים, לבניינים משותפים, למוסדות ציבוריים, לבנייני משרדים, לבתי ספר, גנים, עיריות ובכל מקום בעצם. הנחיות משרד הבריאות קובעות שיש לבצע בדיקה של איכות מי השתייה אחת לשנה, על מנת לשלול זיהום מסוגים שונים. במקרה הצורך, יש לדאוג לניקוי וחיטוי מאגרי המים ומערכות אספקת המים.

גם בבניינים משותפים אוגרים

בכל בניין רב קומות קיימים מאגרי מים המשמשים למי הצריכה ולשעת חירום במקרה של הפסקות מים וברזי כיבוי אש. עם הזמן נוצרים במאגרי המים אבנית, לכלוך, חול, אבק, חלודה ולעיתים מתפתחים חיידקים, בקטריות או פטריות. בכל בניין משותף האחראים על תקינות המאגרים המשותפים הם חברי ועד הבית. פעולת החיטוי נעשית מדי שנה על פי החוק ועל פי הנחיות משרד הבריאות ותקנה מס' 1525 של מכון התקנים הישראלי.

מה כולל ניקוי וחיטוי מאגרי מים?

יש לכבות את מערכות השאיבה בבניין, אשר מזרימות מים לדיירים. אם מדובר בבית פרטי, יש צורך לסגור את הברז המרכזי באופן זמני.

אנשי המקצוע המבצעים את הניקוי מרוקנים את המים ובודקים את המכלים.

חימום המים לטמפרטורה המשמידה חיידקים וקוליפורמים צואתיים.

ניקוי יסודי של רצפת המאגר והדפנות מחול, חלודה, עובש ועוד בעזרת מברשת קשיחה.

הכנסת חומר חיטוי בכמות הנדרשת על פי התקנות, גם למאגר וגם לצינורות המובילים את המים אליו, שכן הם יש בהם זיהום כלשהו, הוא יגיע שוב אל המים אחרי הניקוי.

ניקוי המאגר מחומר החיטוי.

מילוי המאגרים במים נקיים ובדיקת איכותם, כדי לוודא שהם מטוהרים.

איך ניתן לשמור על מים נקיים?

על מנת לדאוג למים נקיים לשתייה ולרחצה, ישנם סוגים שונים של מסננים שניתן להתקין.

מערכת לסינון מי השתייה, המורכבת מתחת לכיור ומתחברת לברז נוסף ליד הברז הקיים, מתקנים ניידים לטיהור מים בכמויות קטנות, מסננים המתחברים לברז הראשי ומטהרים את כל המים הנכנסים לתוך הבית. כמו כן קיימים מתקני מים המקבלים מים מהברז ומסננים אותם ומאפשרים חימום או קירור שלהם. יש מסננים לסילוק לכלוך וחומרים שלא אמורים להיות במים במתקני תעשייה בשיטות שונות, מערכות מינון והכלרה, מערכות אוסמוזה הפוכה, מערכות אלקטרוניות ועוד. את כל סוגי המסננים יש צורך להחליף באופן תקופתי, שכן הם התמלאים מהר מאוד באבנית ושאר לכלוכים ואינם יעילים עוד. ישנם פתרונות רבים למאגרי מים ומסננים, אך אחת לשנה יש לבדוק את מצב המכלים והמאגרים, תקינותם וניקיונם. 

שמירה על מים נקיים מתחילה בבדיקה וניקוי במקרה הצורך. ימית חיטוי מים היא חברה בעלת ותק רב שנים בניקוי וחיטוי מאגרי מים וצנרת, ואנשיה הם בעלי רישיון לבצע חיטוי מטעם משרד הבריאות. אם לא עשיתם בדיקה לבירור איכות המים בביתכם, במשרד או במפעל בשנה האחרונה, עשו זאת במהרה ואל תחכו לפגיעה באיכות המים. פנו אלינו ונגיע עם צוות מקצועי לבדיקה וניקוי המערכות לאספקת המים שלכם, כדי שתוכלו לישון בשקט, בידיעה שאתם שומרים על בריאות האנשים היקרים לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!