בדיקת מים לטופס 4

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

טופס 4 הוא הטופס שהרשות תיתן לנו בסיום תהליך הבניה ושמאשר את תהליך האכלוס. הטופס יועבר אלינו במידה והרשות תמצא כי המבנה אכן ראוי למגורים. לשם כך יהיה עלינו לבצע בדיקות שונות ובהן גם בדיקה של מצב המים. המטרה של הרשות היא להבטיח כי כל מבנה מתאים לאכלוס ולכן היא תרצה לבדוק כי המים המתקבלים במבנה עומדים בדרישות וראויים לשתייה.

בדיקת מים על ידי איש מקצוע מתאים

שלא כמו בדיקות ביתיות קטנות, בהן אנו יכולים להשתמש בכל רגע נתון, בדיקת מים לטופס 4 תתבצע על ידי בעל מקצוע מומחה בתחום שקיבל אישור ממשרד הבריאות לעסוק בתחום. על איש המקצוע לקחת דגימה של המים וזו תועבר למעבדה.

המעבדה תבדוק נוכחות של קוליפורמים ותבצע בדיקה של נוכחות חיידקים. הבדיקה תוכל לבדוק אם ישנם מזהמים במערכת המים ותוכל להציג לנו האם החיטוי שביצענו אכן בוצע כהלכה.

חשיבות ניקיון וחיטוי קווי המים

עבודת הבניה יכולה לערב מערכות רבות ובדרך יכולים להיכנס אליהן מזיקים שונים. לכן, לפני המעבר לבית נתבקש לבצע עבודת ניקוי וחיטוי של המערכת. את העבודה הזו לא נבצע בכוחות עצמנו והיא גם לא תתבצע על ידי האינסטלטור שהניח את התשתית.

זוהי עבודה מקצועית אשר צריכה להתבצע על ידי חברה המתמחה באופן ספציפי בתחום זה. החיטוי של המערכת חייב להתבצע במקצועיות וזהירות רבה כיוון שהוא כולל שימוש בחומרים כימיים שונים. המטרה היא לסלק את כל שאריות הלכלוך מהצינורות והמערכת ולמגר כל גורם מזהם תוך הבטחה למים נקיים.

הניקיון יתבצע לפני בדיקת מים לטופס 4

הניקיון של המערכת יתבצע עוד לפני שניקח בדיקה לצורך הוצאת טופס 4. עלינו לצאת מנקודת הנחה שבמהלך הבניה יכולים להיכנס חומרים שונים למערכת ולכן רק ניקיון מקצועי יבטיח לנו מים איכותיים בבית. הרשות המקומית מבינה את חשיבות העבודה ולכן היא מבקשת מאיתנו לבצע בדיקה למים.

ברגע שהחברה שמבצעת את הניקיון היא מקצועית ומתמחה בתחום, התוצאות של המעבדה יצאו תקינות ואנחנו נוכל לחיות בבית בטוח.

לא רק לצורך טופס 4

הרשות המקומית אחראית לכך שנעבור לבית תקין, אך היא תבקש מאיתנו לבצע בדיקת מים לטופס 4 ולא תבקש בדיקות לאחר מכן, אלא במקרים מיוחדים. כיוון שאנחנו חיים בבית, אנחנו צריכים לדעת כי אנחנו יכולים לבצע בדיקות על פי הצורך. למשל, לאחר ביצוע שיפוץ במבנה מומלץ לוודא כי הצנרת לא נפגעה או שהיא הותקנה כראוי ולפנות למעבדה שתעזור לנו לוודא שאכן כך המצב.

כמו כן, אנחנו יכולים לבצע בדיקות אחת לשנה או שנתיים ולבצע גם בדיקות למאגרים אם אנחנו מתגוררים בבניין שיש בו מאגר משלו. בדיקות, ניקיון וחיטוי מתבצעים לא רק לפני אכלוס אלא כשעולה צורך או על פי בקשה שלנו. אנחנו יכולים ליזום את הפעולה ולהבטיח לעצמנו מים איכותיים ובריאים.

לפנות לחברה מתאימה

עלינו לא רק לבצע בדיקת מים לטופס 4 אלא לבצע ניקיון וחיטוי של הצנרת לפני שאנחנו נכנסים לבית ומתחילים להשתמש במים. חברת ימית חיטוי מים מתמחה בתחום. היא מבצעת ניקיון וחיטוי של צנרות, מאגרים וכן של אמצעים ביתיים שונים. החברה מביאה אלינו אנשי מקצוע שעברו הכשרה יסודית בתחום ועובדת בכפוף לתקנות של משרד הבריאות.

לפני הכניסה לבית ולפני בדיקת המים לקראת קבלת טופס 4 מומלץ לפנות לחברה שתוכל לענות על כל שאלותינו, להסביר על התהליך ולבצע את כל שנדרש כך שאנחנו נוכל להבטיח לעצמנו מערכת מים איכותית.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!