איך תוודאו שהמים בבניין שלכם ראויים לשתייה?

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

רוצים לדעת שהמים בבניין שלכם ראויים לשתייה? בעוד שתמיד יהיו בדיקות כאלו ואחרות אשר מסוגלות לשקף עבורכם את מצבם של המים מבחינה בקטריאלית, במקביל גם תוכלו פשוט להחליט שאתם מחטאים את המים הזורמים לדירות המבנה. כיצד מחטאים מים? רק בעזרת סיוע מקצועי.

אם שמעתם לאחרונה את המושג "חיטוי צנרת מים וחיטוי מאגרי מים באישור משרד הבריאות", אך לא ידעתם במה מדובר, נסביר עכשיו. אחד הצעדים הכי הכרחיים לווידוא מים נקיים בבניין, הוא הצעד של חיטוי צנרת וחיטוי צינורות מים במבנה. בזמן שמים לא מטוהרים עלולים להכיל חומרים מסוכנים למדי כמו וירוסים, בקטריות, מתכות תעשייתיות וכדומה, יהיה אפשרי לסנן את כל אלו ולסלקם ממי השתייה שלכם. נסביר כיצד.

אילו חומרים יכולים להיות מצויים במי השתייה שלנו?

גם מומחים לניהול בתים משותפים תמיד יגידו לכם: חיטוי מאגרי מים עושים אך ורק בסיוע מקצועי ובאישור משרד הבריאות. וכעת נסביר מדוע זה כל כך חשוב. בכדי להימנע מכל מיני מחלות שונות אשר עשויות להיות מועברות דרך מים מזוהמים, אנו ממליצים לחטא את מאגרי המים וצינורות המים כנגד מיקרואורגניזמים פתוגניים.

מיקרואורגניזמים אלו מסולקים ממי השתייה באמצעות תהליך מאוד יסודי וקפדני, שנועד למעשה גם להוות השפעה לטווח הארוך. למה אנחנו מתכוונים? אנחנו מתכוונים לכך שאמנם יהיה חשוב ביותר לחטא את המים בבניין באופן נקודתי, אבל במקביל יהיה חשוב גם לבצע טיפול מנע עתידי. כלומר, במהלך אותו תהליך חיטוי מים יסודי, יהיה אפשרי גם להחדיר חומרים אשר ימנעו מאותם מיקרואורגניזמים פתוגניים להתחדש ו"לגדול" שוב במים בעתיד. בנקודה זו חשוב מאוד לציין 2 דברים.

  • הראשון, חיטוי מאגרי מים מתבצע אך ורק על ידי גורמים מוסמכים אשר עברו וסיימו קורס בתחום הנ"ל. לידיעתכם, מסיימי קורסים מסוגים אלו פועלים באישור משרד הבריאות.
  • הדבר השני שחשוב לציין, כשמדברים על חיטוי מאגרי מים, הוא הנושא של חיטוי הצינורות. חשוב לדעת, אם תחטאו את מאגרי המים ותחליטו שעל צינורות המים אתם פוסחים, אתם מסתכנים בכך שהמים פשוט יאספו בקטריות במהלך הדרך, עד שיגיעו לכוס השתייה שלכם. עד שהמים מגיעים לכוס, הם מסוגלים לאסוף לא מעט לכלוכים שונים וחיידקים, ככה שהחיטוי של הצינורות הוא חובה במקביל לחיטוי של מאגרי המים.

אז כיצד מתבצע החיטוי עצמו של המים בבניין?

אז לאחר שהסברנו כיצד לוודא שאתם שותים מים ראויים, בואו נבין כיצד מתבצע החיטוי עצמו. בדקנו עם מומחים לניהול בתים משותפים ועם חברות חיטוי מים, כיצד מתבצע החיטוי של מאגרי מים. מסתבר שניתן לחטא מים באמצעות חומרים כימיים מחמצנים, חומרים שלמעשה מתמוססים אט-אט ומהווים הגנה מפני אותם  מיקרואורגניזמים פתוגניים.

מאחר שמדובר בכל זאת בחומרים כימיים, כעת אתם מבינים מדוע חיטוי מים מתבצע רק בעזרת מומחים ומקצוענים בתחום. צריכים סיוע נוסף ולא מוכנים להתפשר על איכות המים שאתם שותים? צודקים! צרו קשר עוד היום עבור בדיקת מי השתייה בבניין והחיטוי שלהם, אם יש צורך.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!