מערכת סינון מים ביתית

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

מים הם ללא ספק מרכיב מאוד חשוב בחיים שלנו. אנחנו שותים אותם, מבשלים איתם, מתנקים ומנקים בעזרתם, משקים בעזרתם את הגינה ולכן אחד המוצרים היותר מבוקשים בשנים האחרונות, כתוצאה מהעליה במודעות לגבי איכות המים בישראל היא מערכת סינון מים ביתית. התפקיד של מערכת סינון מים ביתית היא לסנן את המים, לרכך אותם ולהבטיח לנו הצרכנים מים ראויים לשתיה.

מדוע שווה להשקיע במערכת סינון מים ביתית?

  1. פחות אבנית – מים רכים יותר – אם הצצתם פעם בתוך הקומקום שלכם לאחר שעשיתם בו שימוש במשך כמה שבועות ברציפות וגיליתם כי הוא מלא באבנית, ודאי ניסיתם כל מיני דרכים כדי להיפטר ממנה. חומץ, חומר לניקוי הקומקום, מלח לימון ועוד. אנשים רבים חושבים כי האבנית הנמצאת בקומקום מסוכנת לבריאות שלנו אבל זה לא ממש נכון. האבנית היא בסך הכל. התפרקות של סידן ומגנזיום הנמצאים במים ובכל זאת, היא פחות בריאה למוצרי החשמל שלנו. כל מוצר חשמלי בבית הפועל על מים או בעזרת מים, ניזוק עם הזמן כתוצאה מהצטברות של אבנית על גופי החימום. לכן, התקנת מערכת סינון מים ביתית מסייעת לנו להיפטר ולהפחית בצורה ניכרת את כמות האבנית בגופי החימום. כך, לא רק שאנו בעצם מאפשרים למכשירי החשמל לעבוד בצורה טובה יותר (האבנית פוגעת בתהליך העבודה של גוף החימום) אלא אנחנו גם מאריכים את חייהם של מוצרי החשמל השונים.
  2. בריאות – בנוסף לעניין האבנית, המים שאנו שותים מכילים עוד כל מיני רכיבים שאינם בריאים לנו בין אם זה מתכות, חול, לכלוך ולעתים אפילו כימיקלים. לכן, אם אתם מעוניינים להיפטר  מהאבנית אבל גם להתחיל ממש לשתות את המים הנמצאים במי הברז שלכם, אין ספק כי אתם משפרים את הבריאות שלכם ואת איכות החיים.
  3. שמירה על הסביבה וחיסכון במקום – רוב הישראלים צורכים מים לשתיה באחת משתי השיטות הבאות. * רכישת בקבוקי מים מינרלים – שיטה זו פחות טובה משום שגם אנחנו צריכים בכל פעם לשים לב כמה מים נשארו לנו ולהיערך לקניה מחודשת. לאלו מאיתנו שעדיין הולכים לסופר בעצמם ולא מזמינים משלוח, מדובר בסחיבה של בקבוקי מים כבדים מאוד ומציאת מקום אחסון. בנוסף, בקבוקי מים מינרלים עשויים מפלסטיק הנחשב לאחד הרכיבים המזהמים את הסביבה שלנו. *מתקני מים – אמנם מדובר בפתרון מצוין עבור ישראלים עם דירות או בתים בהם המטבח גדול, אבל עבור דירות קטנות, בהן המטבח קטן, המתקן תופס המון מקום. לכן, שווה להשקיע ברכישה והתקנה של מערכת סינון מים ביתית.

מעוניינים ברכישה והתקנה של מערכת סינון מים ביתית? חברת ימית חיטוי מים תשמח לסייע לכם בכל שלבי הקניה החל מהשלב בו עליכם לבחור מערכת המתאימה לצרכים שלכם ועד שלב ההתקנה. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!