פילטר מים לבית

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

אנו עדים איך עוד ועוד ישראלים מבינים את החשיבות של מים נקיים ואיכותיים. אחד המוצרים החשובים ביותר בביתנו הוא פילטר מים לבית. מה זה פילטר מים לבית, מה התפקידים שלנו ומה היתרונות שלו – על כך ועוד בפוסט הבא.

לפני שנסביר לכם על פילטר מים לבית, בואו נציין כמה פעולות אנו עושים בעזרת מים בחיי היום יום שלנו… אנו שותים מים לרוויה כי הם חלק בלתי נפרד מהגוף שלנו וחשובים לבריאות ולשמירה על המערכות השונות. בנוסף, אנו מכינים ממים כל מיני משקאות כמו קפה או תה. אנו עושים שימוש במים גם לצורכי ניקיון והגיינה גם שלנו וגם של הבית או הרכב…. יש עוד המון שימושים למים בחיינו.

כדי שנבין מהו פילטר מים חשוב להכיר עיקריים של פילטרים מים לבית:

1. פילטר מים למכשירי החשמל בבית

אם אתם עדיין לא מבינים מדוע מכשירי החשמל זקוקים לפילטר מים, הפסקה הבאה תבהיר לכם את הנושא.כל מכשירי החשמל בביתנו הפועלים על מים לרבות: מכונת כביסה, מדיח כלים, מכונת קפה, דוד חשמלי, מיחם  וכדומה זקוקים למים בכדי לפעול. אותם מכשירי חשמל מחממים את המים באמצעות דוד חימום. המים בישראל נחשבים למים קשים ואז מה שקורה הוא שהאבנית מצטברת על גופי החימום. התפקיד של פילטר המים הוא לרכך את המים וכך אנו בעצם שומרים על גופי החימום באותם מכשירים חשמליים. מונעים הצטברות של אבנית.

פילטר מים לבית המיועד לברז

גם עבור מי השתייה שלנו ישנם מסנני מים ומערכות לטיהור מים מסוגים שונים. התפקיד של פילטר מים לבית הוא לסנן מגוון של חומרים ממי השתיה. ברגע שאנו רוכשים פילטר מים לבית אנחנו לא צריכים יותר לסחוב בקבובי מים מינרלים כך אנו שומרים על הגב שלנו, שומרים על הסביבה וחוסכים כסף רב ומקום. פילטר מים לבית הוא הפתרון מושלם למי שרוצה להנות ממים איכותים ונקיים לאורך כל השנה.

מה עלינו לבדוק שאנו בודקים על פילטר מים לבית?

  1. הוא תו התקן של המסנן – בשוק ישנם כל מיני סוגים של פילטרים. לכן חשוב שלזה שאתם רוכשים יהיה תו תקן ישראלי.
  2. סוג המסנן – יש לוודא שהמסנן תואם את הצרכים הביתיים שלכם ומותקן בהתאם לסוג המערכת והצינורות שיש לכם.

איך מתקינים פילטר מים לבית?

ההתקנה נחשבת לפשוטה מאוד וזה שוב תלוי במסנן שבחרתם לרכוש. בדרך כלל נהוג להתקין את המסנן על גבי הברז הראשי או מתחת לכיור שבמטבח.

מעונינים לשמוע מידע מקצועי נוסף שיסייע לכם לבחור את מסנן המים האולטימטיבי? חברת ימית חיטוי מים מעניקה לקהל לקוחותיה שירות מקצועי, יעיל ומהיר. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר ולהוזיל את עלות המסנן וההתקנה בעשרות אחוזים. אנו משווקים את המסננים האיכותיים ביותר, כולם עם תו תקן ישראלי ומתחייבים לאיכות באחריות. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!