מאגרי מים בריאים – כי המים שלנו הם אנחנו

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

מים הם לא פחות ממקור החיים, ובני האדם, כמו גם כל החיים, תלויים בהם לחלוטין. יישובים הוקמו סביב מקורות מים, ומלחמות נוהלו תוך מצור על מקורות המים. אנו, שהתרגלנו לפתוח את הברז ופשוט לקבל זרם קולח של מים נקיים וטובים לשתייה, עלולים להקל ראש בחשיבות המים, ולשכוח כי כמה טיפות של מים לא טובים יכולים לפגוע בנו קשות, וליצור חולי, ואף חמור מכך.

חיטוי מאגרי מים הוא תחום חיוני ונדרש באורח החיים המודרני. אנו לא חיים ליד נהר של מי הרים טהורים, ואין לנו בחצר באר מים המציעה לנו בכל רגע נתון גישה ישירה למי אקוויפר נקיים שלא ראו את פני כדור הארץ מבחוץ מעולם. אין לנו גישה לנביעה של מי תהום עתירי מינרלים בגינה, ובעצם כל המים שאנו צורכים מגיעים אלינו ממאגרי מים גדולים, לאחר שאלו טופלו היטב, למען הבריאות שלנו.

כמה עובדות שחשוב שתדעו על מאגרי המים שלנו

  • המים לא גרים בברז – ברור לכולנו שכאשר אנו פותחים את הברז, המים שמגיעים לא ממתינים שם בברז לרגע בו נקרא להם לבוא. אז איפה הם בעצם גרים? המים שלנו מאוחסנים במאגרים, לרוב עצומים, ולמאגרים אלו הם מגיעים ממקורות שונים.
  • מקורות המים – נכון להיום מרבית המים בישראל הם ממקור של מים מותפלים, כלומר מים שעברו תהליך בהשקעה גבוהה של אנרגיה, כדי להוציא מהם את המלחים ולהביאם למצב בו הם ראויים לצריכה על ידי בני אדם.
  • מזהמים במים – ישנם מקורות רבים למזהמים במים, ולכן מאגרי המים, כמו גם דרכי הובלת המים החל מהצינורות הראשיים וכלה בצינור של הברז שלכם, דורשים בדיקות ודגימות, ולעיתים גם תיקונים בצורה של טיהור וחיטוי. המים יכולים להזדהם באצות וחיידקים שונים, חלק מסוכנים, אשר משגשגים בתנאי מאגר בהם המים עומדים וממתינים.
  • ניקוי וחיטוי המאגר – מעת לעת עלינו לנקות את מאגר המים ממכלול המשקעים שהצטבר בו. חלק מהמשקעים נדבק לתחתית ולצדדים, וחלק ממש מהווה סיכון לזיהום חמור. מעבר לניקוי המכאני הרי שיש לחטא את המאגר, וזאת כדי לוודא כי אין בו גורמים פתוגנים שונים אשר ישגשגו מים עם הצגת המים בחזרה לכלי האגירה.

עבודה עם אנשי מקצוע בתחום

תחום הניקיון נחשב לתחום שלא דורש הרבה ניסיון וידע. כל אדם יכול להתחיל לעבוד בניקיון, ולהגיע ולנקות את חדר המדרגות, את החצר, ואת הדירה או הבית שלכם. חיטוי מאגרי מים לעומת זאת דורש עבודה מקצועית של אנשים שהוסמכו לבצע את העבודה.

מדובר בשמירה על בריאות הציבור, והבריאות של כל אדם השותה מהמים הללו. בכל הנוגע למערכות המים כבר משלב התכנון, דרך שלב ההתקנה, ודרך הניהול השוטף וחיטוי המאגרים יש לעבוד עם אנשי מקצוע בלבד.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!