סינון מים ביתי

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

אחד הפתרונות המובילים לשוק המי השתייה והצריכה הביתית הוא פתרון של סינון מים ביתי. ישנם מגוון רב של פתרונות עבור צריכת מים לשתייה אך לאף אחד מהם אין את אותם יתרונות של בריאות ונוחות כמו לפתרונות של סינון מים ביתי. במידה ואנו משתמשים במים מינרליים עבור שתייה אנו כל הזמן צריכים לדאוג שיהיו שישיות מים בבית ולסחוב אותם מהסופר הביתה. במידה והפתרון לסינון המים שלנו הוא בר מים אז הוא תופס לנו מקום רב על השיש במטבח וחוסם לנו מקום שהיה יכול לשמש לרהיטים או מכשירי חשמל אחרים במטבח אך מסנן מים ביתי למעשה פותר אותנו מכל הדאגות הללו. מכשיר לסינון מים ביתי מותקן בדרך כלל מתחת לכיור או על הצנרת הראשית ליד שעון המים של הבית ותפקידו הוא כאמור לסנן לנו את כל המים שעוברת מהקו הראשי לצנרת הבית שלנו.

במה עוזר לנו מסנן מים ביתי?

אז בראש ובראשונה מי השתייה אותם אנו צורכים הופכים לנקיים ואיכותיים יותר לשתייה. במים שיש לנו בברז ישנה כמות מסויימת של אבנית, מתכות רעילות, פלואור ועוד חומרים שלא טובים עבורנו וכדאי להימנע מצריכתם בכמות גבוהה. עלינו לבדוק כמובן שהמסנן מים אותו אנו בוחרים עבור הבית שלנו אכן מסנן את כל אותם דברים שמומלץ להימנע מצריכתם לפני שאנו רוכשים את אותו פתרון לסינון מים ביתי.

מעבר לכך הוא מסנן את מי השתייה שלנו בצורה טובה למי שתייה איכותיים יותר הוא גם עוזר לנו לשמור על מכשירי החשמל שלנו ולהאריך את אורך חיי המדף שלהם. מכשירי חשמל רבים הם בעלי גוף חימום פנימי שמחמם את המים עימם הם עובדים כמו מדיח כלים, מכונת כביסה, קומקום ועוד. הרתחה של מים עם אבנית גורמת לאותה אבנית להצטבר על גוף החימום ובכך לשחוק אותו. גופי החימום צריכים לעבוד קשה יותר כאשר הם מכוסים באבנית ובכך למעשה אנו מקצרים את אורך החיים שלהם. כאשר המים שאותם מכשירי חשמל מקבלים ישירות מהצנרת עוברים סינון של אבנית הם נשמרים לאורך זמן רב יותר ואנו מונעים מהם תקלות שעלולות להשבית אותם.

התקנה ותחזוקה של מכשיר לסינון מים ביתי

את ההתקנה של המכשיר על גבי הצנרת מבצע אינסטלטור או אדם מוסמך מטעם החברה שממנה קנינו את המסנן. תהליך ההתקנה של המסנן הינו קצר יחסית וכך גם תהליכי התחזוקה שלו שמסתכמים אך ורק בהחלפת הפילטר של המסנן מידי מספר חודשים כפי שממליץ היצרן. חשוב לוודא עם המתקין כל כמה זמן יד להחליף את המסנן ולבקש ממנו להראות לעם כיצד תוכלו לבצע את הפעולה הפשוטה הזו בעצמכם ולהימנע מהד מנת טכנאי וכך גם לחסוך בעלויות.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!