מסנן מים בית

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

מים הם פלא הטבע. הם חלק בלתי נפרד מחיינו, מגופנו הפיזי. בלי מים אין חיים. ואם כבר מים, עדיף מים מסוננים, מים איכותיים, מים נקיים מאבנית, כימיקלים, מתכות, לכלוך וחול. האם חשבתם פעם כמה שימושים אתם עושים באמצעות המים ביום יום שלכם?

הנה כמה דוגמאות:

  • שתיית מים לרוויה
  • הכנת משקאות נוספים באמצעות מים כמו קפה ותה
  • בישול
  • רחיצת ירקות ופירות
  • ניקיון של הבית והרכב
  • רוב מכשירי החשמל הביתיים משתמשים במים: מכונת כביסה, מדיח הכלים, קומקום חשמלי, תמי 4, מיחם, מכונת קפה ועוד…
  • מקלחת

אלו הן רק חלק מהשימושים היומיומיים שאנו עושים באמצעות מים. אם עדיין לא התקנתם בביתכם מסנן מים ביתי, זה הזמן לעשות את זה.

מדוע מומלץ להתקין מסנן מים ביתי?

כך, תוכלו להבטיח שמצד אחד אתם שותים מים איכותיים ונקיים, נמנעים מהצורך לרכוש בקבוקי מים מינרלים כבדים אשר תופסים לנו מקום רב ומזהמים את הסביבה שלנו וכך בעצם מוזילים עלויות. מצד שני, מים איכותיים שנקיים מאבנית שומרים על מוצרי החשמל שלנו. מדוע ? משום שהאבנית מצטברת עם הזמן על גופי החימום ובולמת צריכת אנרגיה תקינה של מוצרי החשמל וזה מוביל גם לשחיקה מוגברת שלהם וגם לקיצור אורך החיים שלהם. בסופו של דבר, אם אנחנו משקיעים בקניה והתקנה של מסנן מים ביתי ומקפידים לתחזק אותו כמו שצריך לפי הוראות היצרן בטווח הארוך אנו חוסכים המון כסף.

מסנן מים ביתי לצורך שמירה על איכות הצנרת

בנוסף לעובדה שהמסנן שומר על הבריאות הגופנית שלנו ותורם למים טריים ואיכותיים, הוא גם עוזר לנו לשמור על מצב של הצנרת. למעשה, כידוע, מים שיש בהם הרבה אבנית מובילים להצטברות של אבנית על הצנרת וזה יכול להוביל לכל מיני תקלות וליקויים במערכת הצינורות.

סוגים של מסנני מים

חשוב לעשות הפרדה בין שני סוגי המסננים. יש מסננים שמתאימים אך ורק לצורך פירוק האבנית ומניעת הצטברותה על גופי החימום של מכשירי החשמל לעומת מסננים שהמטרה שלהם היא לסנן חול, לכלוך, מתכות כדי לשפר את איכות המים ולאפשר לנו לשתות את המים ישירות מהברז. למעשה קיימים ארבעה סוגים עיקריים של מסננים הפועלים על טכנולוגיות שונות.

  1. מסנן אבנית – למעשה, כשמו כן הוא. בדיוק אותו מסנן שתיארנו קודם לכן. הוא מסנן את האבנית מהמים ומכיל כדוריות סיליפוס. את המסנן הזה לרוב מתקינים על הברז הראשית המכונה גם שיבר.
  2. מסנן מכני – מסייע לסנן לכלוך גס כמו חלודה, גרגירי חול ועוד. מתאים בעיקר לבניינים או בתים בהם הצנרת ישנה. גם אותו מתקינים ליד השיבר הראשי.
  3. מסנן פחם פעיל – מסנן המותקן מתחת לכיור של המטבח והוא מסנן את הטעמים והריחות שנגרמים על ידי כמות גבוהה יחסית של כלור במים. מומלץ להתקנה בשילוב מסנן מכני במטרה לשפר את הפעילות שלו.
  4. מסנן מים ביתי הפועל בשיטת האוסמוזה ההפוכה – מסנן זה מותקן מתחת לכיור  והוא בעצם משלב מסנן מכני ומסנן פחם פעיל. הוא מכיל ממברנה שסופחת את המלחים במים ומשפרת את טעמם. מסנן הפועל בשיטה זו מעניק תוצאות מצוינות משום שהוא מונע זיהומים, מונע הצטברות של אבנית ומעניק למים טעם וריח טובים.

מסנן מים ביתי – איך זה עובד?

במים בישראל יש סוגים שונים של חומרים ומלחים. מסנן מים ביתי פועל בכל מיני שיטות כאשר המתקדמת שביניהן היא שיטת האוסמוזה ההפוכה. בשיטה זו מועברים המים דרך ממברנה באמצעוץ לחץ נגדי ואז נוצר מצב שהמים עוברים ממים הם כמות מלחים גבוהה למים עם כמות מלחים נמוכה. למעשה, מדובר בדיוק באותו עיקרון בו עושים שימוש במערכת להתפלת מים.

מסנן מים ביתי כמה זה עולה?

ובכן, המחיר של מסנן מים ביתי תלוי מאוד בסוג המסנן וברמת הטכנולוגיה שלו. ניתן היום לרכוש מסננים מים ביתיים החל מ-300 שקלים ועד 2,000 שקלים. מערכות מתקדמות לטיהור מים יכולות להגיע גם לעלות של 7,000 שקלים.

מה חשוב לשים לב כאשר אנו רוכשים מסנן מים ביתי?

בראש ובראשונה חשוב לוודא שמדובר בחברה מוכרת המתמחה בייצור ושיווק של מסננים ביתיים. שנית, חשוב לשים לב כי המסנן מחזיק בתו תקן, עדיף שילוב בין תו תקן ישראלי לתו תקן אירופאי או אמריקאי.

לסיכום מסנני מים ביתיים – יתרונות

  • הצנרת או כל מקום בו המים זורמים נשארים ללא סתימות
  • המסנן שומר על הצנרת מקורוזיה ופיצוצים
  • מסייע לשמור על אורך חיים של מכשירי החשמל ולמנוע תקלות בגופי החימום במוצרים חשמליים כמו קומקום, מיחם, מכונת כביסה ומדיח
  • מסייע לשפר את איכות המים לשתיה
  • מסלק לכלוכים, חול ומתכות מהים

לסיכום, מסנן מים ביתי הוא מוצר חובה בכל בית בישראל.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על מסנן מים ביתי? לא בטוחים איזה מסנן תואם את הצרכים שלכם? לחברת ימית חיטוי מים ניסיון רב בהתאמה והתקנה של מסנני מים. אנו מייבאים ומשווקים את מסנני המים המובילים בעולם המחזיקים בתו תקן ישראלי, אמריקאי ואירופאי. צרו איתנו קשר ונשמח להת

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!