מסנן מים ביתי מומלץ

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

עוד ועוד ישראלים מבינים את החשיבות שבהתקנת מסנן מים ביתי מומלץ. כידוע, המים שמגיעים לברזים של רובנו בין אם זה בית פרטי, דירה או בית עסק אינם מים איכותיים. המים מכילים כל מיני חומרים, כימיקלים, מתכות וזו הסיבה שרובנו בוחרים שלא לשתות את המים הללו.

בנוסף, המים נחשבים למים קשים וגורמים להצטברות של אבנית. האבנית הזו אמנם לא מזיקה לנו מבחינה בריאותית אבל היא כן מזיקה למוצרי החשמל הפועלים על ידי צריכה של מים. מה זה אומר? זה אומר שברגע שהאבנית מתחילה להצטבר על גבי גופי החימום השונים היא מונעת מהם לפעול בצורה טובה ויעילה ואף גורמת לכל מיני סוגים של תקלות. לכן, ברגע שאתם מחליטים להתקין בביתכם או דירתכם מסנן מים ביתי מומלץ אתם נהנים ממגוון של יתרונות.

  1. חיסכון בחשמל ושמירה על מכשירי החשמל שלנו לאורך זמן
  2. חיסכון במקום, אין צורך לרכוש בקבוקי מים מינרלים ובכך בעצם אנו חוסכים מקום, כסף ואף מועילים לסביבה שלנו, שכן חומר הפלסטיק מזהם אותה.
  3. שיפור ניכר של איכות המים ואיכות החיים שלנו.

מסנן מים ביתי מומלץ  – איך זה עובד?

מסנן מים כשמו כן הוא, תפקידו לסנן  את החומרים המזיקים והלא מועילים שיש במים שמגיעים למי הברז שלנו. מסנן המים מסנן אתה אבנית, את הלכלוך, חול, חלודה ועוד. מדובר בעצם במכשיר קטן אותו מתקינים בסמוך לברז הראשי של הדירה או הבית. אם נבין את התהליך נגלה כי כל המים שמגיעים אלינו הביתה עוברים דרך הברז הזה.

המסנן מונע מהאבנית להתגבש, מרכך את המים ומונע היווצרות של משקעים. כמובן שעלינו לעשות סקירת שוק וכך גם להכיר סוגים של מסננים. לאחר מכן נדע בקלות להתאים את סוג המסנן לברז, לדירה ולצרכים שלנו.

מסנן מים ביתי מומלץ – המסנן של ימית שכדאי להכיר

כמו כל מוצר אחר בשוק, גם בהיבט של מסננים יש כאלה לא מעט. אנחנו ממליצים לכם על מסנן בשם ימית העונה על כל הקריטריונים ונחשב למוביל מבחינה טכנולוגית. מסנן ימית עבר בדיקה של מכון התקנים בישראל ובנוסף אתם מקבלים אחריות מלאה למוצר. מסנן ימית מסלק לכלוך, אבנית, חול, מתכות ומבטיח מים נקיים לשתיה ולכל שאר השימושים היומיומיים שלנו במים.

מסנן ימית יתרונות

  • פחות אבנית במי השתיה, במקלחת ובמכשירים החשמליים השונים
  • חיסכון באנרגיה ובעלויות התחזוקה
  • עומד בתו תקן
  • מותאם לצרכים של קהל הישראלי
  • התקנה פשוטה, תחזוקה מינימלית

רוצים לקבל מידע נוסף על מסנן מים מומלץ? המומחים של ימית חיטוי מים ישמחו לסייע לכם בכל שאלה ולהתאים ביחד אתכם את המסנן המושלם לצרכים שלכם. צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכם על כל שאלה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!