ניקוי ספות בתל אביב

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

הספות בבית הן כנראה הרהיט הכי שמיש וכייף לשבת עליו, כך שמן הסתם הן מתלכלכות הרבה יותר בקלות. לכן, כדאי מאוד להכיר ולדעת איך לנקות כתמים מהספות, ובעיקר אם אתם תושבי המרכז, כדאי שתדעו איפה יש ניקוי ספות בתל אביב. כל הפרטים במאמר הבא.

ניקוי ספות בד

ספות מרופדות בבד, הן כנראה בין הרהיטים הנפוצים ביותר שניתן למצוא בכל בית בישראל. הן נוחות מאוד ומגיעות במגוון צבעים, טקסטורות ועיצובים. מחירן של ספות בד הוא זול משמעותית מספות עור, ובואו נודה על האמת, ספות עור (במידה שזה עור אמיתי), פוגעות בחיות.

על אף היתרונות הרבים של ספת בד, החסרון העיקרי שלהן הוא הרגישות שלהן לכתמים ולהצטברות של לכלוך. ישיבה מול הטלוויזיה תוך כדי נשנוש על הספה, היא אחת הפעולות הכייפיות שיש. אבל, מי שפחות נהנה מזה הוא הבד שמרפד את הספה. הבד עשוי מחומרים שסופגים בקלות כתמים של שתייה או מזון, הוא צובר אבק ושערות של חיות מחמד, וכל ישיבה על הספה עם רגליים מלוכלכות – משאירה כתמים גם היא.

על כן, כדי שהספה לא תאבד מהמראה שלה, ומהר מאוד תתבלה ותראה ישנה, במקום לקנות כל פעם ריפוד חדש או ספה חדשה, הפתרון הטוב ביותר יהיה ניקוי ספות בתל אביב. חברת שירותי נקיון ספות מתמחה בניקוי ספות, באמצעות שימוש בכל התכשירים הכי מתאימים לניקוי הספה. שירותי הנקיון ידעו איך לנקות את הספה בלי לפגוע בחומר הגלם, ואתם בתמורה תקבלו ספה שנראית כאילו היא בדיוק יצאה מהניילונים.

השלבים לניקוי ספות בד

חברה שמומחית בניקוי ספות פועלת ביסודיות ומקצועיות תוך כדי התאמת חומרי הנקיון לסוג הספה והריפוד. בנוסף, המומחים יודעים להתאים את שיטת הנקיון לסוג הכתם (כתם שקשה להסיר, כתם נקודתי או הפרשות גוף כמו זיעה או דם). יתר על כן, בעת ניקוי ספות, צריך לדעת איך לעבוד בעדינות כי כל שיפשוף חזק מידי עלול להחדיר את הכתם אפילו יותר לעומק הריפוד, וגם להרוס את סיבי הבד.

לכן, חברה מומחית בניקוי ספות בתל אביב, יודעת לפעול לפי השלבים הבאים כדי שאתם תקבלו ספה נקייה למראה:

  1. אבחון מאפייני הספה – חברת שירותי הניקיון תגיע לביתכם לבדוק איזה סוג בד מרפד את הספה ומהו סוג הכתם.
  2. שיטת הנקיון – חברת שירותי הנקיון תתאים את שיטת הניקוי והשימוש בחומרי נקיון שמתאימים לסוג הבד והכתם.
  3. נקיון לפי הוראות יצרן – כל חברה מקצועית יודעת שעליה לנקות את הספה לפי הוראות היצרן של הספה, ולא כראות עיניה כדי לא לפגוע בטיב הספה.

ניקוי הכתמים

רוב הכתמים שניתן למצוא על הספות הם כתמים נקודתיים שנוצרו משפיכה של שתייה או מזון על הספה. יחד עם זאת, יש כתמים קצת יותר קשים, ופחות נפוצים אבל גם הם קיימים, ואלו הם כתמים שנוצרים מהפרשות גוף כמו זיעה, שתן, דם קיא וכדומה. כתמים מסוג כזה הרבה יותר קשה להסיר, ולכן במקרה כזה אי אפשר להימנע מהזמנת שירותי נקיון ספות בתל אביב. החברה מספקת נקיון מקצועי ויסודי שמספק תוצאות כל פעם מחדש.

לסיכום

כשאתם קונים רהיט לבית, אתם רוצים שהוא ישאר איתכם לאורך שנים רבות גם מבחינה פונקציונאלית וגם מבחינת הנראות. על כן, ניקוי ספות בתל אביב הוא דבר שצריך לקרות כאשר גיליתם כתמים ולכלוכים על הספה, וכך אתם מבטיחים לעצמכם ספה שתישאר לאורך שנים רבות.

המאמר נכתב ע"י הצוות המקצועי של קול מדיה

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!