מאתר נזילות מים – כל מה שחשוב שתכירו לפני שתזמינו אינסטלטור

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

לא מעט אנשים לא מודעים לנזקים האדירים שיכולים להיגרם למבנה הדירה שלהם במידה והם לא יטפלו במהירות המרבית בכל בעיית אינסטלציה המלווה בנזילות. מערכות אינסטלציה תקולות אשר גורמות לנזילות מים רבים באופן תדיר, מסכנות את עמידותו של המבנה כולו. המים אשר מחלחלים אט אט לקירות הבניין, גורמים להתפוררות מהירה של חומרי הבנייה וכמובן ליצירת חלודה בברזלים הממוקמים הן ביסודות הבניין והן בקירותיו. לכן, קיימת חשיבות רבה להדגיש כי במידה וגם אתם חוששים לנזילות עקב בעיות במערכות האינסטלציה שלכם, אל לכם להמתין, חשוב לטפל בבעיה במהירות המרבית ובכך לחסוך לא מעט פגיעה בדירתכם בפרט ובבניין כולו בכלל. הליך איתור נזילות מים כיום נעשה בשיטות מתקדמות ויעילות במיוחד אשר יחסכו לכם לא מעט זמן יקר וכמובן גם בעלויות התיקונים בהשוואה לאלה שנעשו בעבר בשיטות המסורתיות. אז רגע לפני שאתם מזעיקים את האינסטלטור שלכם, חשוב שתכירו את כל השיטות המתקדמות ביותר להליך איתור נזילות מים בצורה ממוקדת ומדוייקת ביעילות המרבית.

מה עושים כאשר מקור התקלה הוא תחת המרצפות, מעל התקרה או בין הקירות? התמודדות נכונה עם מערכות אינסטלציה חבויות!

בעבר, אינסטלטורים מקצועיים ככל שיהיו, לא יכלו לאתר במדוייק את מקור הנזילה במערכות אינסטלציה נסתרות. כידוע, ישנן לא מעט מערכות אינסטלציה תחת מרצפות דירתכם, בקירות הדירה ואף בתקרה. איתור נזילה בשירותים או בכל מקום אחר בדירה בו מערכות האינסטלציה חבויות, כללו ניחושים והערכות מושכלות בלבד, אשר על פי רוב לא הניבו תוצאות מדוייקות. לכן, האינסטלטורים נדרשו לפרק מרצפות ולחצוב בקירות רבים על מנת להגיע למקור הנזילה. הליך זה, מעבר להיותו ארוך, מסורבל ומצריך התמודדות לא פשוטה מבני הבית, עלותו יקרה בעשרות אחוזים בהשוואה לעלות התיקונים המוענקים כיום על ידי אינסטלטורים מקצועיים שעושים שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כמו מאתר נזילות מים מקצועי להשלמת איתור מקור הנזילה ביעילות ובמהירות. כיום יש מגוון רחב של אפשרויות שונות של מאתר נזילות מים שכדאי שתכירו טרם הזמנתכם את האינסטלטור הבא לטיפול ממוקד ויעיל בנזילות. 

מאתר נזילות מים מקצועי – הכירו את כל הדרכים לאתר במדוייק את מקור התקלה ללא כל פגע בקירות הדירה 

  • מערכת גז מיוחדת 

האפשרות הראשונה של מאתר נזילות מים היא מערכת מיוחדת המשלבת גז להשלמת הליך איתור נזילה בשירותים או בכל צנרת נסתרת בדירתכם. אפשרות זו פותחה בשנים האחרונות ומאפשרת גם לבעלי המקצוע ובמיוחד לדרים בדירה ליהנות מכמות אדירה של יתרונות בהשוואה לחלופות מהדור הקודם. אפשרות זו של מאתר נזילות מים על ידי שימוש בגז מאפשרת לבעלי המקצוע להזרים גז ידידותי לסביבה וללא כל סכנה למערכת הצנרת בדירה. הזרמת הגז תסמן לאנשי המקצוע המיומנים ביותר להבין בדיוק היכן ממוקמות בעיות הצנרת שיוצרות נזילות. באזור הנזילה כמויות הגז המצטברות גבוהות יותר באופן משמעותי בהשוואה לכמות הגז בכל שאר הצנרת מה שמעיד על מקור הבעיה. כך ניתן לטפל בנזילות באופן נקודתי בלבד ולגרום נזק מינימלי לקירות הדירה. כפי שציינו מעלה, בעבר, האינסטלטורים נדרשו לחצוב לא מעט ולהרים מרצפות רבות בכדי לאתר במדוייק את מקור הבעיה, מה שמתקן מאתר נזילות מים מקצועי יכול לעשות תוך מספר דקות בודדות ללא כל פגיעה מיותרת בקירות, במרצפות או בתקרות. מעבר לזמן היקר, מאתר נזילות מים חוסך גם לא מעט כסף. 

  • מצלמה תרמית 

האפשרות השניה של מאתר נזילות מים מקצועי וחדשני 

שיחסוך מכם לא מעט זמן יקר, פגיעה בדירה ותשלום גבוה היא מצלמה תרמית לאיתור נזילות. אינסטלטורים מקצועיים שעושים שימוש במערכות המתקדמות ביותר במיומנות רבה ידעו בעזרת מצלמה תרמית מתקדמת לזהות הפרשי טמפרטורה אשר מעידים על נזילות ממוקדות. בעזרת מאתר מזילות מים זה ניתן ליהנות מיתרונות רבים ומשמעותיים שיהפכו את הליך תיקון מערכות הצנרת בדירתכם לפשוטים ומהירים הרבה יותר. כל שאתם נדרשים לעשות זה לוודא כי אתם בוחרים נכון אינסטלטור מקצועי שיודע לעשות שימוש במערכות המתקדמות הללו במטרה לחסוך מעצמו לא מעט עבודה וזמן יקר וכמובן מכם לא מעט הרס וכסף תמורת שירותו ותיקון הדירה לאחר הסיום. מערכת מתקדמת זו של מאתר נזילות מים בעזרת מצלמה תרמית תאפשר לאינסטלטור שלכם לזהות את מקור הנזילה במדוייק אך גם לוודא כי לא קיימות תקלות נוספות במערכת הצנרת הביתית שלכם אשר עתידות לגרום לבעיות נוספות בטווח הקרוב. כמו כן בעזרת מאתר נזילות מים זה ניתן לאתר נזילות תחת המרצפות, מעל התקרה או בפנים קירות הדירה כפי הצורך. 

  • גלאי לחות 

האפשרות השלישית היא איתור נזילות מים על ידי גלאי לחות מיוחד. בעזרת גלאי הלחות ניתן להצביע באופן מדוייק על מקור הנזילה במערכת צינורות נסתרת גם ללא פתיחת הקירות כלל. מאתר נזילות מים זה אף הוא בדומה לקודמיו, אפשר לכם ליהנות מכמות גדולה של יתרונות. אינסטלטורים מקצועיים בוחרים לעשות שימוש באחת השיטות מבין שלושת האפשרויות שצויינו מעלה להליך איתור נזילות בשירותים או בכל מקום אחר בדירתם. אבי אינסטלציה אשר עוסק בתחום שנים ארוכות מכיר היטב את כל השיטות והדרכים לאיתור ממוקד ומדוייק של מקור הנזילה ללא כל פגיעה מיותרת במבנה. אז במידה וגם אתם רוצים להתמודד עם בעיית הנזילה שלכם במהירות המרבית, ללא פגיעה מיותרת בדירתכם וכמובן תמורת תשלום נמוך בעשרות אחוזים בהשוואה למחיר שתידרשו לשלם עבור אינסטלטור שאינו עושה שימוש במערכות המתקדמות להליך איתור הנזילות, חשוב לבחור נכון אבי אינסטלציה. בעזרת מאתר נזילות מים מקצועי הוא ידע להעניק לכם שירות מיטבי שימנע את המשכיות הנזילות.

נזילות מים לאורך זמן יפגעו בעמידות הבניין שלכם!

חשוב להדגיש כי מעבר לפגיעה קשה ביציבותו של כל המבנה עקב נזילות המים, רטיבויות רבות יגרמו להופעתו של העובש עד מהרה גם בדירתכם. מאתר נזילות מים מקצועי וחדשני יאפשר לכם לכם לשמור על עמידותו של הבניין לאורך שנים ארוכות אך לא פחות חשוב מכך, ימנע את חדירתו של העובש לדירתכם. רבים לא מודעים לכל הנזקים האדירים שהעובש גורם בחלל פנים הדירה מעבר לפגיעה האסתטית הניכרת. לכן, חשוב לדעת כי העובש פוגע קשות באיכות האוויר שכל הגרים בדירה נושמים, גורם לריחות לא נעימים באופן תמידי, יוצר תחושת מחנק ואף עלול לפגוע ברהיטים רבים. לא מעט אנשים מתלוננים על קשיי נשימה במקומות לחים עם עובש על הקירות. אך גם אם אתם לא חשים בקוצר נשימה כלל, זה לא משנה את העובדה שאיכות האוויר שאתם נושמים נמוכה במיוחד. 

הופעתו של העובש – כך תצליחו להימנע מכל נזקיו הרבים

אם לא די בכך, לעובש יש נטיה ברורה להתפשטות מהירה כך שקיים סיכוי סביר שהעובש יתפשט לחללים רבים בדירה שלכם ואף לפרטי ריהוט שונים. התפשטות העובש לפרטי הריהוט יגרמו להרס רהיטים רבים מה שיאלץ אתכם לשלם לא מעט כסף עבור החלפתם. העובש אינו תמיד עוצר ברהיטים פשוטים אשר מונחים בחלל החדר ולעיתים מגדיל לעשות ופוגע במזגנים של הדירה. פגיעה זו כבר חמורה הרבה יותר מה שכנראה יצריך מכם להיפרד מכמה אלפי שקלים לכל הפחות. לכן, חשוב לא להתפשר על האינסטלטור שלכם. אינסטלטור מקצועי ומיומן מכיר מאתר נזילות מים מתקדם שידע לאתר את מקור הנזילה באופן מדוייק, מה שיסייע למתן שירות יעיל, מהיר, מקצועי וזול במיוחד.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!