איתור נזילות מים

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

מצב של נזילה או רטיבות הוא אף פעם לא מצב נעים. נזילה יכולה לקרות ממקורות שונים ומשונים, ובכדי לטפל בנזילה כראוי עלינו לברר מאיפה היא הגיעה.

לעיתים מקור הנזילה יכול להיות מצינור מים, צינור ביוב ואף ממאגר מים, ואז עלינו לבצע שרות איתור נזילות לפני ביצוע העבודה בפועל כדי לוודא את מקור הכשל באופן המדויק ביותר. מטרת הסקירה המקדימה היא לאתר את שורש הבעיה ולפתור אותה בצורה ממוקדת ומדויקת. כאשר מבצעים איתור נזילות, לרוב, נעשה שימוש במצלמה טרמית אשר יכולה לזהות את מקור הבעיה מבלי לשבור את הקירות שלא לצורך, ע"י קרני אינפרא אדום אשר מזהה הבדלי טמפרטורות.

התוצאה העיקרית של איתור נזילות במצלמה טרמית היא התמקדות באיתור הבעיה ושבירת קירות או רצפות במינימום נזק ורק היכן שבאמת צריך. בעבר, עוד לפני שהיה מצלמה טרמית, כל נזילה יכלה לגרום לשבירות ונזק רב בבית, שלעיתים אף לא פתר את הבעיה ורק יצר בעיה נוספת…

היתרון שיש בשימוש מצלמה טרמית הוא שהיא יכולה לזהות נזילות מים בעיקר בצנרת מים חמים או לרמוז על נזילת מים קרים, בהרבה מן המקרים ניתן לזהות אם נזילות נובעות מאיטום לא נכון של הבית כמו חדרי אמבטיה, גגות או קירות, והיא מסוגלת לזהות הבדלי טמפרטורה באזורים שלא צריכים להיות במצב תקין. היא אף מסוגלת לזהות כל ליקוי שעלול לפגוע גם ברמת האיטום של הבית, למשל, סדקים בקירות. אם אנו גרים בבית בן כמה עשרות שנים, הצינורות והמאגרים שלו מועדים יותר לכשלים בגין בלאי סביר, שכמובן ניתן לתיקון.

ישנם עוד כלי איתור מתקדמים אשר מאתר נזילות מקצועי נעזר בהם כגון שעון לחץ דיגיטלי אשר יכול לתת אינדיקציה על לחץ המים שהבית מקבל, ואם הוא אינו אחיד ונמצא בירידה, הדבר מעיד כמעט בהכרח על נזילה בצנרת המים. בנוסף, ישנו מכשיר אשר בודק את אחוז הלחות הנמצא בקיר או ברצפה שאף הוא נותן אינדיקציה לאזור הרטוב ביותר בבית.

במצב בו ישנה נזילה במאגר או בצנרת בבית, כמובן אין צורך להחליף את הבית ואין צורך לשפץ את כל המבנה. בעזרת מצלמה תרמית ניתן לזהות נזילות מים ולקבוע את מהלך הטיפול הטוב ביותר. כמובן, מלבד פעולות תיקון נזילות, אולי כדאי לשקול גם לאטום את הבית אם הוא לא אטום כהלכה. אם האיטום נעשה בצורה טובה והבעיה היא נזק מקומי לצינור או למאגר (למשל ביוב), כל שעליכם לעשות הוא להזמין חברה שתאתר את הבעיה לפני שהיא מתחילה לשבור קירות או לעשות לכם שיפוץ גדול. מומלץ ואף רצוי לוודא שמאתר הנזילות גם יבצע תיקון של הנזילה בשביל שאתם תוכלו לקבל טיפול ראוי בעל אחריות.

מאמר נכתב בשיתוף חברת איתור נזילות משה שליו, אשר מתמחה באיתור נזילות מים.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!