מאתר נזילות מקצועי – איתור נזילות במצלמה טרמית

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

החורף שוב הגיעה ואותה נזילה טורדנית חוזרת? הגיע הזמן לשים סוף לנזילות בבית, נזילות מהגג, נזילות מהתקרה או מהקיר. לא לתת לרטיבות להפוך לעובש, לייבש את בורות המים בגינות על מנת הצפות ולהכין את ביתכם לחורף הבא ולכל ימות השנה, כך שהפעם הזאת שתזמינו אינסטלטור תהיה הפעם האחרונה! צריכים מאתר נזילות מקצועי? חברת א.א. אינסטלציה מספקת את כל שירותי האינסטלציה לבית ולחצר כולל איתור במצלמה טרמית שעוזר לנו לאתר את הנזילה בנקודת הנזילה בלי להסב נשק רב מדי לקיר! מאתר נזילות מקצועי חייב להשתמש בטכנולוגיה זאת על מנת לספק ללקוחותיו שירות טוב יותר, נקי יותר, מהיר יותר ויעיל יותר נגד כל נזילה חבויה בקיר, ברצפה או בתקרה.

הזמינו מאתר נזילות מקצועי לאיתור ואיטום כל נזילה!

מאתר נזילות מקצועי יגיע עם ציוד חדיש אליכם, יסרוק את הקיר בעזרת מצלמת טרמית העובדת על גלי חום, המצלמה מבחינה היכן יש טמפרטורה גבוהה יותר בתוך הקיר ושם זהו מקור הנזילה מכיוון שהפיצוץ בצינור ולחץ המים השונה באותה נקודה, הופכי אותה אדומה, סימן ששם נמצאת הנזילה! מאתר נזילות או אינסטלטור בעל ציוד זה יכול לחסוך לכם שבירת קירות, פירוק אריחי אמבטיה ויעשה את העבודה מהר יותר ובפחות בלגן. מאתר נזילות מקצועי יכול לחסוך לכם זמן וכסף רב! חייגו עכשיו לפרטים נוספים על שירות איתור הנזילות של א.א. אינסטלציה! נשמח לעמוד לרשותכם עם שירות זה ועם כל עבודת אינסטלציה אחרת שתצטרכו כולל התקנת כלים סניטריים: כיור, אסלה, אמבט, תיקון והחלפת אטמים וגומיות, פתילת סתימות, טיפול בניקוז ובהצפות, איתור נזילות, תיקון נזילות ועוד!

א.א. אינסטלציה – איתור נזילות מקצועי בבית!

מאתר נזילות מקצועי יכול לאתר את הנזילה גם אם היא מגיעה מהשכנים, מקיר משותף או מהרצפה ובמקרים של בית פרטי עם חצר, מאתר נזילות יכול לסרוק את כל קוו הצנרת התחתון ולאתר את הנזילה במדויק על ידי המצלמה הטרמית ולחוסך לכם את הפיכת האדמה והריסת הריצוף! מדובר בחיסכון של כס רב וזמן עבודה, לכן לפני שאתם מזמינים אינסטלטור או חברת אינסטלציה לטיפול  בכל נזילה שיש לכם, שאלו אם יש לאותו אינסטלטור או חברת אינסטלציה ציוד טרמי לאיתור נזילות חבויות והאם יש לו ניסיון עבודה עם אותו ציוד!

הציוד של א.א. אינסטלציה מאתר נזילות בכל פינה, בבית ובחצר!

הציוד שלנו מאתר נזילות בעומק האדמה, לאורך הקירות ובכל מקום בו יש מקור מים וצנרת. אנו מבצעים איתור נזילות במצלמה טרמית בצורה יעילה ומהירה ומנועים מכם את הצורך בהריסת הקיר לאורכו ובפירוק בלטות ואריחים מהרצפה ומהקיר. חייגו עכשיו להזמנת השירות המיוחד, קבלו פרטים נוספים והצעת מחיר. שירות ללא תחרות, הגעה מהירה לשטח, מתן אחריות על השירות והטיפול שאפשר להציג בפני חברת הביטוח במקרה של נזק אצלכם או נזק שנגרם אצל השכנים. הזמינו עכשיו את א.א. אינסטלציה לביצוע איתור נזילות חבויות בקיר על ידי הציוד המתקדם ביותר!

מאתר נזילות חבויות בקיר, ברצפה ובתקרה – הציוד הטרמי לאיתור נזילות של א.א אינסטלציה

סובלים מרטיבות? נזילה? הצפה? סתימה? א.א. אינסטלציה מטפלת בכל אלה ועוד! אנו מספקים את שירותי האינסטלציה המובילים והמתקדמים ביותר באזור מגוריכם, מוזמנים ליצור קשר עכשיו לקבלת מידע על השירותים, עלויות ועוד. ברשותנו ציוד מאתר נזילות ברמה הגבוהה ביותר בעולם שחוסך לנו ולכם זמן והרס בבית. היכנסו לאתר וגלשו עוד לקרוא על הציוד הטרמי המיוחד שלנו ועל עוד שיטות ודרכים חכמות ומתקדמות אחרות לאיתור נזילות באמצעות גלי קול, קרן לייזר ועוד. הציוד הטרמי שלנו מאתר נזילות חבויות שקשה לגלות בעין בלתי מזוינת או ללא ציוד הצילום הטרמי. אנו סורקים את כל קוו הצנרת מנקודת ההתחלה ועד לפתח המים ואם יש פיצוץ בצינור, נזילה או חור, אנו מאתרים בעזרת הציוד את הנזילה בנקודה המדויקת ומטפלים בבעיה באופן נקודתי: אוטמים, מחליפים חלק בצנרת, מוסיפים אטם ומכל מה שצריך על מנת שהנזילה תיפסק והמים יחזרו לזרום ללא הפרעה.

הזמינו עוד היום חברת אינסטלציה מובילה באזור מגורכם העושה שימוש בציוד חכם, מאתר נזילות חבויות בקיר, ברצפה או בתקרה. נשמח לייעץ לכם גם בטלפון ללא עלות ולהסביר לכם היכן ניתן להשתמש בציוד זה והיכן לא, אך אנו בטוחים שבכל מקום בו יש לכם רטיבות, נזילה, פיצוץ בצינור , סתימה או הצפה נוכל לעזור! נגיע עם ביובית אם צריך לפתוח סתימה, נגיע עם מצלמה טרמית לאיתור נזילה חבויה על ידי ציוד מתאים לשאיבת מים מעומק האדמה וכל עבודת אינסטלציה אחרת!

לא כל אינסטלטור הוא מאתר נזילות מקצועי! הזמינו עכשיו את א.א אינסטלציה המתמחה בתחום!

יש הרבה אינסטלטורים קטנים וטובים שעושים את עבודתם נאמנה ויכולים לתת לכם מענה מלא לכל עבודת אינסטלציה קטנה שיש לכם: פתיחת סתימה, התקנת ברז, החלפת אטם, גומייה או צינור וכו'. אין הרבה חברות אינסטלציה שמחזיקות ציוד כבד לטיפול בסתימות גדולות, נזילות חבויות ועוד. חברת א.א. אינסטלציה מספקת לכם את כל המכלול: גם שירותי אינסטלציה פשוטים הכוללים את כל מה שמנינו כאן וגם שירותי אינסטלציה מתקדמים ומאסיביים יותר הכוללים שימוש בציוד מכאני וטכנולוגי ברמה הגבוהה ביותר בעולם, מכונות שאיבת מים, ביובית, מצלמה טרמית ומצלמת אינפרה אדום לצילום חיצוני של קווי צנרת בלי לגרום נזק ועוד!

טיפים לשמירה על הבית מפני נזילות ועוד

  • איטום מלא של הגג – אם אתם סובלים שנה אחרי שנה מאותה נזילה טורדנית בגג למשל אנו ממליצים לכם לא להסתפק שאינסטלטור או בחברת אינסטלציה אלא לטפל בשורש הבעיה ולאטום את הגג מלמעלה על ידי יציקת חומר איטום מתאים וזיפות הגג. רק כך תימנעו מנזילות.
  • חיסול הרטיבות והעובש – בנוסף אנו ממליצים לכל מי שסובל מרטיבות ועובש בבית להיפטר כמה שיותר מהר מהעובש כיוון שהוא מסוכן לבריאות ויכול להוביל למחלות נשימה ומחלות אחרות ואפילו למוות! נבגי העובש עלולים לחדור דרך פתחי הנשימה אל הגוף ולגרום לתוצאות איומות. לכן אם הבחנת בעובש, אל תעבור על כך לסדר היום וגרדו את העובש מהקיר עד שלא יישאר ממנו דבר. עובש נגרם בשל לחות, לכן אווררו את החדר בו יש עובש כמה שיותר, בין אם זה בחדר האמבטיה, במטבח או בכל מקום אחר בבית.
  • ניקוי פתחי הניקוז – רוב הסתימות וההצפות נגרמות על ידי סתימה פשוטה של פתחי הניקוז בבית. בדיקות מגורים חשובים לשים מסנני שעולים כמה שקלים בודדים בכל מקום בו יש פתח מים: בכיור המטבח, בכיור חדר באמבטיה, באגנית הניקוז בטוש ובאמבטיה וכו'. בבית פרטי עם גינה או חצר חשוב לבדוק שאין עלים, שקיות וכדומה החוסמים את פתחי הניקוז המובילים את המים את הרחוב מהגינה שלכם ולוודא שיש מעבר מים תקין בכל צינורות.

מוזמנים לפנות עכשיו אל חברת א.א. אינסטלציה למידע נוסף, טיפים, ייעוץ מקצועי ללא עלות ולהזמנת שירות. להתראות ובהצלחה!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!