ניקוי וחיטוי מערכות אספקת מים

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

מערכות אספקת מים הם שם למגוון סוגים של מאגרי מים, צינורות המוליכים מים לשתייה או לבריכות, לחימום, לקירור וכמובן אותם מים המגיעים אל מכונת הקפה שלנו. האחריות לניקיון המים אותם אנו שותים וצורכים חלה עלינו, ואנו צריכים להיות ערניים לשינויים בטעם המים, בצבעם או בריחם. אם אנו חושדים שיש בעיה עם המים, עלינו להזמין מיד חברה שתבדוק את איכותם ותטפל בבעיה אם תתגלה כזו. מים שעומדים זמן רב, בין אם זה בדוד השמש שלנו, במתקן המים במטבח או במשרד, בבריכת השחייה או במיחם החשמלי, עלולים לפתח בקטריות, פטריות, עובש, אבנית וחיידקים העלולים להיות מסוכנים לבריאות. הזמנת חיטוי מערכות מים נדרשת ברשויות מקומיות, במקומות ציבוריים כמו בתי חולים, גני ילדים, בתי ספר, אתרי נופש, עבור קבלנים המבצעים טיפול באינסטלציה לקראת אכלוס, לבעלי בתים פרטיים ועוד.

החשיבות של חיטוי מערכות המים רבה. כל גוף ציבורי או גוף פרטי אשר אינו דואג לבצע את הבדיקות ופעולות החיטוי בהתאם לנהלים של משרד הבריאות חוטא לתפקידו.

ניקוי וחיטוי מערכות אספקת מים – כיצד זה נעשה?

ראשית נבהיר, לא כל אחד מוסמך לבצע את הבדיקה והחיטוי של מערכות המים. ההסמכה המקצועית ניתנת בקורס ייעודי בו לומדים את נוהלי משרד הבריאות לצורך ניקוי וחיטוי מערכות אספקת מים. הקורס מלמד את המשתתפים בו לזהות נוכחות של גורמים מזהמים במים ולהשמיד אותם במטרה להביא למים נקיים הראויים לשתייה, לבישול או לרחצה. מי שמשלים את הקורס בהצלחה זכאי לרישיון מטעם משרד הבריאות לעסוק בתחום ועליו לעבור השתלמויות תקופתיות אחת לחמש שנים לפחות כדי לשמור על כשירות מקצועית.

השלב הראשון לפני חיטוי מערכות מים יהיה בדיקת המים וסביבת המאגר והצינורות, ובשלב השני יתבצע חיטוי וניקוי המיכל או המאגר והצינורות המוליכים אליהם מים. תחילה מחממים את המקום לטמפרטורה גבוהה, הליך שגורם להרס חיידקים ובקטריות. בהמשך יתבצע החיטוי באמצעות חומרים כימיים העומדים בתקן משרד הבריאות לשימוש זה. צוות החברה לחיטוי מים דואג שהחומרים הכימיים לא יגרמו לפגיעה במבנה, בציפוי של המאגר, בצינורות, באיטום ופועל על פי הוראות היצרן. החומרים בהם עושים שימוש לניקוי וחיטוי הם לרוב תמיסת כלור, כלור גבישי או חומר מאושר אחר על פי החלטת אנשי הצוות.

השלב האחרון שתהליך הניקוי והחיטוי של מערכות אספקת מים יהיה בדיקת איכות המים, במטרה לוודא שהם נקיים וללא שאריות חומרים כימיים. החיטוי ממשיך לשמור על איכות המים גם אחרי תהליך הניקוי.

תחשבו טיפה ועוד טיפה

מתי בפעם האחרונה הקדשתם מחשבה לאיכות המים שאתם שותים, לניקיון הצנרת ומערכת המים המזרימות אליכם הביתה או למקום העבודה מים לשתייה ורחצה? מי השתייה שלנו חייבים להיות תמיד נקיים ומטוהרים. אם לא נקפיד על חיטוי מערכות המים אנו חושפים את עצמנו ואת משפחתנו לסכנות בריאותיות. אנו עושים שימוש במאגרי מים כל הזמן בלי להקדיש לכך מחשבה, אך בכל מקום בו קיים מאגר מים המשמש לשתייה, לבישול או לרחצה, עלינו להקפיד לבצע בדיקות תקופתיות על ידי מומחים ובמידת הצורך גם חיטוי וניקוי.

חברת ימית חיטוי מים עוסקת בדיוק בכך כבר שנים רבות. אנשי הצוותים שלנו עוברים קורסים, הכשרות והשתלמויות כדי להכיר את הטכנולוגיה החדשה, את הנהלים, את החידושים וכדי לשמור על כשירות ורישיון. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לבצע בדיקות למערכות אספקת המים שלכם כדי לוודא שהמים נקיים ובמצב ראוי לשימוש על מנת לשמור על בריאותכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!