מטהר מים תת כיורי

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

כולנו יודעים כי המים שיש לנו בברז הם לא המים האידיאליים היות ויש בהם הרבה אבנית, מתכות רעילות ועוד הרבה חומרים שעדיף להימנע מהם. אז היות ואנו לא יכולים להימנע משתייה מרובה של מים, שכן זה אינו הפתרון האידיאלי, אנו יכולים למצוא פתרונות אחרים כמו מים מינרליים בבקבוקים או מיני בר שיושב במטבח ומקבל הזנה ממי הברז. פתרונות אלו עדיין לא מיטביים שכן כדי שיהיו לנו מים מינרלים תמיד נצטרך לדאוג לרכוש מראש ולסחוב מהסופר בעוד מיני בר שמסנן את המים תופס הרבה מאוד מקום על השיש במטבח, דבר שאינו אידיאלי למטבחים שאינם גדולים מאוד ויש בהם מקום בשפע. לכן פתרון אידיאלי עבורנו בשביל לקבל מים מסוננים ללא הפסקה הוא מטהר מים תת כיורי.

יתרונות של מטהר מים תת כיורי

למטהר מים תת כיורי יתרונות רבים כאשר כמו שכבר ציינו קודם לכן היתרון המרכזי שלו הוא החסכון הגדול במקום. כאשר אנו מתקינים מטהר מים תת כיורי אנו חוסכים מקום רב על השיש של המטבח, שכן לא נצטרך כלל רהיט כמו בר מים על מנת לקבל מים מטוהרים ואנחנו מורידים לעצמנו מהראש וגם מסל הקניות רכישה של מים מינרלים. יתרון נוסף חשוב מאוד הוא התחזוקה הנמוכה של מטהר המים. כל שעלינו לעשות בהיבט של התחזוקה של המטהר הוא להחליף את מסנן המים אחת למספר חודשים בהתאם להוראות היצרן. בדרך כלל מסנן מתאים לעבודה בטווח בין שישה חודשים לשנה. החלפת המסנן עצמו היא עבודה פשוטה מאוד שכל אחד יכול לעשות מבלי שיש להזמין טכנאי כך שלמעשה עלות התחזוקה של המכשיר היא נמוכה מאוד והעלויות שלה הן רק החלפת המסנן עצמו.

התקנת מטהר מים תת כיורי

ישנם הרבה סוגים שונים של מטהרי מים תת כיורי אך כולם למעשה פועלים על אותו עקרון, רק כמובן חשוב לוודא שלאותו מטהר שאנו רוצים יש תו תקן. המטהר התת כיורי מולבש של הצנרת שנמצאת מתחת לכיור וכך כל המים שעוברים דרך הכיור עוברים את הסינון במערכת המסננים שהתקנו על הצנרת. ההתקנה היא מאוד פשוטה וכל שעלינו לעשות בוא לתאם את ההתקנה עם טכנאי שיגיע באותו יום עם המערכת אותה בחרנו ויחל בתהליך ההתקנה המאוד פשוט שאורך כשעה אחת בלבד.

לאחר ההתקנה תוכלו להנות ממי שתייה מטוהרים מהברז שבביתכם. דבר נוסף מאוד חשוב שהטנכאי במתקין לכם את המערכת יסביר לכם הוא איך לבצע את התחזוקה השוטפת של המטהר שכפי שציינו קודם לכן מסתכמת בהחלפת המסנן אחת למספר חודשים. הטכנאי יראה לכם על פי עליכם להחליף את המסנן, אם יש אינדיקציה כלשהי שבעזרתה נדע שהגיע הזמן להחליף מסנן וכמובן איך מתבצעת החלפת המסנן.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!