מסנן מים מתחת לכיור

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

בעת האחרונה אנחנו רואים יותר ויותר משקי בית מתקינים מסנן מים מתחת לכיור, דבר שלא היה נפוץ כל כך עד העת האחרונה. בעבר היינו רואים את משקי הבית משקיעים יותר בפתרונות של מסנני מים כגון מסנן מים בדוגמאת קנקן או בר מים למטבח ואפילו משקי בית רבים שעוד סוחבים שישיות של בקבוקי מים מינרליים. מסנן מים מתחת לכיור עונה לנו על צרכים רבים ויש לו מספר רב של יתרונות אל מול הפתרונות האחרים הקיימים בשוק לסינון מי השתייה אותם אנו צורכים ביום יום שלנו, ולכן הוא הפך לפופולרי ביותר בשנים האחרונות. העובדה ששוק מסנני המים התפתח מאוד, גרמה ליצרנים רבים לייצר פתרונות כאלו של מסנני מים תת כיוריים ולכן גם המחירים של אותם מסננים ירדו עקב ההיצע הרב, דבר שהופך את הפתרון לזה לאטרקטיבי גם בהיבט של המחיר.

איך מתקינים מסנן מים מתחת לכיור ומה הוא עושה בפועל?

אז בראש ובראשונה נסביר לכם מה אותו מסנן מים שנתקין יעשה עבור מי השתייה שלנו. המים אותם אנו מקבלים לכיור מלאים בדברים רבים שלאו דווקא בריאים עבורנו והתפקיד של אותו מסנן מים הוא כאמור לסנן אותם. חלק מהדברים שמסנן מים עוזר לנו לסנן מהמים הם אבנית, פלואור וכל מיני מתכות רעילות שמזיקות לנו. ההתקנה של המסנן היא מאוד פשוטה אך לא נוכל לבצע אותה בעצמנו אלא היא תבוצע על ידי מתקין מוסמך או אינסטלטור שמבין בצנרות מים. בעזרת פעולה פשוטה שלוקחת זמן לא רב, יתקין האינסטלטור או המתקין מטעם החברה אותה הזמנו לבצע את ההתקנה את המסנן על גבי הצנרת שמתחת לכיור שלנו ובכך כל המים שמגיעים אל הכיור יעברו דרך אותו מסנן ויגיעו לכוס השתייה שלנו מוכנים לצריכה. התחזוקה של המוצר היא מאוד פשוטה וכלל לא מצריכה הזמנה של טכנאי וכל שעלינו לעשות במסגרתה יהיה להחליף את מסנן המים אחת למספר חודשים בהתאם להמלצת היצרן או החברה ממנה רכשנו את המסנן. אנו ממליצים לכם לבחור מסנן מים. בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם. 

מהם היתרונות של מסנן מים מתחת לכיור

אז כפי שכבר ציינו קודם לכן, שוק מי השתייה רווי בפתרונות רבים אך לא כולם מספקים לנו יתרונות רבים כמו יתר הפתרונות. בראש ובראשונה הימצאותו של מסנן המים מתחת לכיור מפנה לנו למעשה מקום רב על משטחי העבודה במטבח היות ולא נצטרך לשים שם בר מים או קנקני מים עם מסנן ואפילו לא בקבוקי מים. בנוסף הזמינות של מים מסוננים לשתייה מהכיור מונעת מאיתנו להתעסק עם סחיבת שישיות מים כבדות מהסופר ובכך מקלה עלינו רבות את תהליך הקניות שלנו. יתרון נוסף הוא התחזוקה הפשוטה של מסנן המים היות וכפי שציינו לא צריך להמזין טכנאי ולא צריך להיות בעלי חוש טכני מיוחד אלא רק להחליף את המסנן. כל שנצטרך לעשות הוא להבריג את המסנן הישן החוצה ובמקומות להבריג את המסנן החדש לתוך המתקן התת כיורי שלנו. חשוב מאוד לוודא כי אותו מסנן שבחרתם להתקין בבית שלכם נושא תו תקן ונבדק על ידי מכון התקנים הישראלי שכן הוא היחיד שיודע ומכיר לעומק את מי הברז שמדינת ישראל ולכן יודע אילו פתרונות סינון טובים יותר ומתאימים ללקוח הישראלי.

מעוניינים בהתקנה של מסנן מים מתחת לכיור? המומחים של ימית חיטוי מים ישמחו לסייע לכם בתהליך שלב אחר שלב. צרו איתנו קשר ונחזור אליכם במהרה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!