מסנן מים לברז

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

אחד המוצרים היותר מבוקשים לבית הוא מסנן מים כאשר בתחום סינון המים במרחב הביתי ישנם מגוון רב של מוצרים. ישנם מסנני מים אשר כל תפקידם הוא לסנן אבנית מהמים של כל צרכני המים במרחב הביתי כמו מדיח כלים, מכונת כביסה, מכונת קפה ועוד. התפקיד המרכזי של מסנן מים כזה הוא לשמור על אורך חיי מכשיר החשמל ולמנוע הצטברות של אבנית בו. אבנית בצנרת של מכשירי החשמל עלולה להזיק להם בצורה כזו שלעיתים תחזוקה שוטפת לא תעזור ונאלץ להחליף את המוצר מוקדם מהצפוי. בנוסף ישנם גם מסנני מים לכיור ולמקרה אותם מסננים תפקידם לא לסנן רק אבנית אלא הם גם מסננים חיידקים שונים הנמצאים במים והופכת אותם לראויים יותר ובריאים לשתייה.

מה היתרונות של מסנן מים לברז?

היתרון המרכזי של מסנן מים לברז הוא העובדה שהמים בריאים הרבה יותר לשתייה לאחר שעברו דרך מסנן מים. תפקידו של המסנן הוא הרחקת חיידקים, סינון המים מכימיקלים והכי חשוב ממתכות רעילות. עם התקנת המסנן אנו בטוחים הרבה יותר במי השתייה שלנו בבית ויוצרים עצמאות בכך שאיננו תלויים יותר אך ורק במים מינרליים אלא נוכל לצרוך מים מהברז. יתרון נוסף הוא החסכון במקום. בעבר היינו רגילים לראות מתקני שתייה גדולים על השיש במטבח ומסנן המים מביא עימו מהפכה במטבח שכן לא צריך לחסום את כל משטחי העבודה עם בר מים או מתקן מסנן מים גדול. מסנן המים מתלבש לצד הצנרת מתחת לברז ואינו תופס הרבה מקום כך שגם מקום האחסון מתחת לכיור לא נפגע. יתרון נוסף הוא אחזקה פשוטה, זולה ויעילה. אין צורך לעשות שום דבר עם מסנן המים פרט להחלפה של המסנן אחת למספר חודשים.

התקנת מסנן מים לברז

ההתקנה של מסנן מים לברז הינה פשוטה מאוד ואורכת זמן קצר מאוד. לא תצטרכו לסבול טכנאי שמתרוצץ לכם בין הרגליים מספר ימים אלא לאחר מספר דקות מעטות כבר תהיה לכם מערכת סינון מים מותקנת על הצנרת שלכם. את ההתקנה מבצע איש מקצוע של חברת המסננים כאשר לאחר שלב ההתקנה הוא גם מסביר לכם מעט על המסנן ועל הפעולה שלו וכמובן מדריך אותכם כיצד להחליף את המסנן. החלפת המסנן כפי שציינו היא הפעולה התחזוקתית היחידה שעליכם היה לעשות ועליה כמובן תקבלו הדרכה מלאה מהטכנאי. אם בכל זאת אין לכם חוש טכני תמיד תוכלו להזמין טכנאי שיוכל לעשות את פעולת התחזוקה הפשוטה הזו עבורכם אחת למספר חודשים.

מעוניינים בהתקנת מסנן מים ברז? זקוקים לייעוץ מקצועי בנוגע לסינון המים בביתכם או דירתכם? לחברת ימית חיטוי מים יש את כל הניסיון הדרוש במטרה להתאים לכם את המסנן המושלם בהתאם לצרכים שלכם. צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!