מסנן מים דירתי

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

מים מהווים חלק חשוב ומהותי בחיים שלנו. בלעדיהם אין אנו יכולים לחיות. למעשה, אנו עושים שימוש במים כל הזמן ובמגוון של פעולות כמו שתיה, בישול, מקלחת, שטיפת ידיים, השקיית צמחים, ניקיון ועוד. בעוד יש אזורים בישראל בהם המים נקיים ובריאים לשתיה ואף אינם מכילים אחוז גבוה של סידן ומגנזיום הגורמים להצטברות של אבנית, אזורים אחרים הם בדיוק ההפך. לכן, הומצא פתרון חדיש ואיכותי שמסייע לנו לשמור על מים נקיים. מסנן מים דירתי.

כל הסיבות לעשות שימוש במסנן מים דירתי

1. שמירה על מוצרי החשמל מפני אבנית – מסנן מים דירתי הינו מוצר חדשני שבא לטפל בבעיית המים ה“קשים“. מדובר בעצם במים אשר מכילים כמויות מאוד גדולות של סידן ומגנזיום כתוצאה מהקרקע הגירית בישראל. אותם מים לא מזיקים לבריאות שלנו אבל הם כן מזיקים למכשירי החשמל השונים כמו דוד החשמל, מכונת הכביסה, המדיח וכמובן הקומקום. אותה אבנית אשר מצטברת בגופי החימום של מוצרי החשמל גורמת לצריכה גבוהה יותר של אנרגיה, עלויות גבוהות וגם פוגעת באריכות החיים שלהם.

היום יש בשוק בישראל קשת רחבה של מסנני בית דירתיים, כך שניתן להתאים באופן מושלם את המסנן לדירה ולצרכים שלכם. כדאי לדעת שברגע שאנחנו מתקינים מסנן מים דירתי, אנו חוסכים בין 500-800 שקלים בשנה על צריכת חשמל ואף מאריכים את חייהם של מוצרי החשמל השונים וכך נחסכת לנו עלות נוספת.

2. שמירה על הסביבה -ברגע שאנו מתקינים מסנן מים דירתי שלא רק מסנן את המים ומונע הצטברות של אבנית, אלא גם מסייע להיפטר מלכלוך, חול ומתכות אנו יכולים לשתות מהמים הללו. מסנן מים דירתי מסייע גם לשפר את טעם המים ובעצם כך אנו נמנעים מלרכוש עשרות ואף מאות בקבוקי מים בחודש. כידוע, אחד ממזהמי האויר הגרועים הוא חומר הפלסטיק הנוצר בעת ייצור בקבוקים ואם אתם בוחרים להצטרף למהפכה הסביבתית הירוקה, מסנן מים הוא ללא ספק פתרון שיתרום למהלך הזה.

3. שיפור ניכר באיכות החיים – כאשר בוחרים במסנן מים דירתי עם תו תקן ישראלי המיוצר על בסיס טכנולוגיה מתקדמת, אנו יכולים להנות ממים נקיים, השומרים על הערכים הטובים של המים. למעשה, ברגע שאנו מתקינים מסנן מים דירתי, אנו נהנים ממים תחת איכות גבוהה ומשפרים את הבריאות שלנו. המים אינם גורמים לכל מיני תופעות לוואי, זרימת החמצן בדם משתפרת והחמצן שמגיע אל התאים עשיר יותר.

תכונות של מסנני מים דירתיים

  • מכילים רשת נירוסטה עם כמה שכבות המסייעת לסנן משקעים, אבנים, חול, טעמי לוואי וחלקיקים שאינן מומצים
  • מותקנים על שעון המים או מתחת לכיור
  • שומרים על רמת המינרלים הגבוהה במים
  • אינם פוגעים בלחץ המים
  • מונעים הצטברות של אבנית
  • הופכים את המים לאיכותיים לשתיה

איך בוחרים מסנן מים דירתי?

יש לא מעט מוצרים בשוק ולכן כדאי קצת להבין את השלבים בבחירה. ראשית חשוב לודא שמסנן המים שאתם בוחרים עבר בדיקה של מכון התקנים בישראל וכי אתם מקבלים אחריות מלאה למוצר בין 3-6 שנים. יש מוצרים המשלבים גם תקן אמריקאי מסוג 60 – NFS ותקן איכותי בינלאומי 01-2001 90-SO. בנוסף, כל מסנן מים דירתי פועל על בסיס טכנולוגיה שונה ולכן כדאי להכיר קצת את המוצרים השונים ולהבין איך הם פועלים בפועל. כדאי גם להכיר את תהליך התחזוקה של המוצר בו אתם מעוניינים. למשל, רוב המסננים מחייבים שטיפה אחת לכמה שבועות, החלפה של החומרים הפעילים במוצר ועוד..

מעוניינים לשדרג את חייכם בהתקנת מסנן מים דירתי? חברת ימית חיטוי מים משווקת מגוון רחב של מסננים ומערכות לטיהור מים. כל המוצרים שלנו מאושרים עם תו תקן ישראלי ואנו מתחייבים לאיכות באחריות. דרכנו ניתן יהיה להזמין את המסנן המתאים לצרכים שלכם ואף לתאם התקנה וכך לחסוך כסף, זמן ואנרגיה. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל שאלה או בקשה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!