מסנן מים דירתי מומלץ

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

ישראלים רבים מחפשים אחר מסנן מים דירתי מומלץ, שכן הם מבינים, בעיקר בשנים האחרונות את החשיבות הקיימת בהתקנת מסנן מים שכזה. למעשה, אם חושבים על הבריאות שלנו מבינים כי מסנן מים דירתי מומלץ הוא מוצר חיוני וחשוב כמעט בכל בית, דירה או בית עסק. כולנו רוצים להנות משתיית מים איכותיים ונקיים מלכלוך, מתכות וחיידקים. הרי מים מהווים אחוז גבוה בגופנו ואנו עושים בהם כל כך הרבה שימושים ופעולות בחיי היום יום.

הנה כמה מהפעולות שאנו מבצעים בעזרת מים בחיי היום יום שלנו:

  • שתיית מים ומשקאות נוספים המכילים מים
  • מקלחת
  • שטיפת פנים, צחצוח שיניים
  • ניקיון הבית
  • כביסות, הדחת כלים
  • ועוד…

מסנן מים דירתי מומלץ – איך יודעים במה לבחור?

השוק מוצף בסוגים שוניםש ל מסנני מים לדירות ובתים. לרוב אנו נתקלים במערכות פנים דירתיות אותן ניתן למקם יחסית בקלות מתחת לכיור המטבח, בכניסת הדוד כפילטר ייעודי או בכניסה לדירה כפילטר חיצוני. בכל אופן, לפני שבוחרים את המסנן שמתאים לצרכים לנו, חשוב להבין לעומק מה בעצם המסנן הזה מסנן, איזו סוג של התקנה מתאימה לדירה או לברז שיש לנו במטבח או הברזל הראשי ורק אחר כך לבחור את המסנן המתאים.

מסנן מים מומלץ – יתרונות נוספים

למעשה, פרט לעובדה שהמסנן יאפשר לנו לשתות מים נקיים, התקנתו תסייע לנו גם בחיסכון במקום בגין רכישת בקבוקי מים מינרלים, שמירה על הסביבה לצד הפחתת כמות האבנית בגופי החימום במכשירי החשמל מה שמאריך את חייהם.

מסנן מים מומלץ – כמה זה בכלל אמור לעלות לנו?

המחיר למסנן מים נע בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים ומושפע מכמה מאפיינים.

  1. סוג המסנן – כאמור, יש קשת רחבה של סוגי מסננים בשוק. חלקם פועלים על מערכת סינון פשוטה ומסננים אך ורק חלקיקים בגודל מסוים וחלקם פועלים על בסיס טכנולוגיה של אוסמוזה הפוכה. לכל מסנן יש כמובן את היתרונות שלו ולכן כאשר בוחרים מסנן, חשוב לשים לב שהוא נותן מענה מלא לצרכים הביתיים שלנו.
  2. ארץ יצור – יש מסננים המיוצרים כאן בישראל, אחרים במזרח, מסנני מים תוצרת ארצות הברית או אירופה.
  3. אחריות ותו תקן – מדובר בקריטריון החשוב ביותר. אין אתם רוצים לבחור מסנן מים ללא אחריות ותו תקן ישראלי, בעדיפות על תו תקן אירופאי.
  4. התקנה – פרמטר נוסף המשפיע על המחיר הסופי של המסנן הוא עלות ההתקנה.

מעוניינים לשדרג את חייכם בבחירת מסנן מים מומלץ? חברת ימית חיטוי מים משווקת את מסנני המים המובילים בעולם. כל המוצרים שלנו מאושרים עם תו תקן ישראלי ואנו מתחייבים לאיכות באחריות. דרכנו ניתן יהיה להזמין את המסנן המתאים לצרכים שלכם ואף לתאם התקנה וכך לחסוך כסף, זמן ואנרגיה. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל שאלה או בקשה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!