מסנן אבנית דירתי

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

כולנו יודעים שהאבנית הקיימת במים איננה בריאה לנו, אבל לא באמת השקענו זמן ומחשבה מה הסיבה לכך. אבנית היא בעצם תוצר לוואי הנוצר במים כתוצאה מהתחממות של למעלה מ-57 מעלות. מדובר בעצם בהתפוררות של חלק ממינרל הסידן הנמצא בתוך המים. ככל שיש יותר סידן במים, ככה כמות האבנית שתיווצר תהיה גדולה יותר. אז מבחינה בריאותית לא מדובר באסון או משהו כזה, אבל אין ספק כי האבנית מרתיעה אותנו מלשתות את כוס הקפה, אבל היא כן פוגעת בגופי החימום של כל המכשירים החשמליים בבית. אחד הפתרונות היעילים אותם ניתן להתקין בכל דירה או בית הוא מסנן אבנית דירתי.

מסנן אבנית דירתי – איך זה עובד?

האמת שמדובר באחד המוצרים היותר יעילים ושימושיים בשנים האחרונות ולא סתם הוא הופך יותר ויותר פופולארי. מסנן אבנית דירתי לא רק מסנן את האבנית כשמו כן הוא, אלא גם מסלק לכלוך, חול, חלודה ועוד. מדובר בעצם במכשיר קומפקטי אותו מתקינים בסמוך לברז הראש של הדירה או הבית. למעשה, כל המים שמגיעים אלינו הביתה עוברים דרך הברז הזה.

המסנן מונע מהאבנית להתגבש, מרכך את המים ומונע היווצרות של משקעים. חשוב להבין שיש כל מיני סוגים של מסננים ולכן חשוב להתאים את סוג המסנן לברז, לדירה, לצרכים וגם לתקציב העומד ברשותכם. בסופו של דבר, התקנה של מסנן אבנית דירתי מסייעת לנו למנוע היווצרות של אבנית במי השתיה, במכונת הקפה, בקומקום החשמלי, במקלחת, בדוד השמש ובמכונת הכביסה מה שעוזר לשמור על כל המוצרים הללו לאורך זמן רב יותר.

לפני שרוכשים מסנן אבנית דירתי – כדאי לדעת

ממוצע המחירים של מסנני אבנית דירתיים נעים בין 250-1,500 שקלים תלוי בסוג של המסנן, במותג ובאיכות הסינון. בנוסף, יש לזכור שלרוב ההתקנה אינה כלולה במחיר המסנן וזה עוד משהו שצריך להוסיף לתקציב. מחיר ההתקנה נע בין 300-500 שקלים. במידה והמערכת של הצינורות עשויה מברזל, המחיר יעלה משום שיש לבצע חיתוכים בכל מיני מקומות. דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא כל הנושא של תו תקן. יש לוודא לפני שרוכשים את המסנן כי הוא עומד בתו תקן של משרד הבריאות מסוג 1505.  

תחזוקה של מסנן אבנית דירתי

  1. להחליף את החומר שבפנים אחת לחצי שנה
  2. לנקות את המסנן לפי הוראות היצרן
  3. לפתוח אחת לכמה חודשים את הברז ולהוציא את כל הלכלוך שהצטבר במסנן עצמו

מעוניינים במסנן אבנית דירתי? חברת ימית חיטוי מים מתמחה בשיווק ובהתקנה של מערכות סינון במטרה לאפשר לכם להנות ממים נקיים וטהורים לאורך כל השנה. מסנן אבנית דירתי יסייע לכם לשמור על מכשירי החשמל הביתיים שלכם לאורך זמן ולחסוך בעלויות התיקון השוטפות. צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכם על כל שאלה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!