מטהר מים ביתי

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

מטהר מים ביתי הוא דבר חשוב מאוד שיש לדאוג שיהיה בכל בית. מים נקראים גם נוזל החיים ואין להכביר במילים על חשיבותם עבורנו ועל גוף האדם ועל פי מחקרים רבים על אדם ממוצע לצרוך בין ליטר וחצי לשני ליטר מים בכל יום על מנת לשמור על אורח חיים תקין ובריא. על כן, הימצאות מקור מים בריא הינו חשוב מאוד עבורנו אך יש להבין כי לא כל מקור מים הינו מקור מים שבריא לנו כאשר מי ברז אינם נחשבים מקור מים בריא לאור האבנית, הפלואור והמתכות הרעילות שהם מכילים שכולם אינם בריאים עבור גוף האדם ולכן התעשייה המציאה מוצרים רבים על מנת למצוא פתרון לבעיית המים המטוהרים.

בר מים

פתרון מאוד מקובל בתעשיה הוא בר מים אשר אותו אנו ממקמים על השיש במטבח בסביבת הכיור או הצנרת והוא למעשה עונה לנו על הצורך של מטהר מים ביתי. היתרון המרכזי שלו הוא הזמינות, שכן המים זמינים בשפע כל הזמן בעוד המכשיר יודע לייצר גם מים רותחים כך שלא צריך למעשה קומקום בבית וזה חוסך סחיבה של בקבוקים מה שתורם כמובן לאיכות ושמירה על הסביבה שלנו. החסרון שלו בתור מטהר מים ביתי הוא הגודל היחסית גדול שלו והעובדה שהוא תופס לנו מקום רב במטבח.

מטהר מים ביתי קטן

ישנם פתרונות קטנים יותר למטהרי מים ביתיים בדמותם של קנקנים בגודל של כשניים עד שלושה ליטרים אשר אליהם אנו מוזגים מי ברז ועל אותו קנקן מולבש מסנן מים שאחראי להוציא את כל החלקיקים הרעילים מהמים. זהו אומנם פתרון נוח אך לא יעיל במאה אחוז כלפי כל סוגי החיידקים המופיעים במים וכמו כן נאלץ להחליף מסנן בתדירות גבוהה יחסית.

מטהר מים ביתי תת כיורי

בנוסף לכל אותם פתרונות ישנו פתרון מאוד יעיל של מטהר מים ביתי אשר מולבש ישירות על צנרת המים של הבית ולכן מוציא מהברז שלנו מים מטוהרים ומוכנים לשתייה. לסוג מוצר זה מספר רב של תתי מוצרים כאשר חלקם באים עם שלושה שלבים של מסנן או חלקם מגיעים עם מסנן יעיל יותר כלפי חיידקים מסויימים אך בסופו של דבר כל מסנן בעל תו תקן יתן לנו מים מטוהרים אשר ראויים ובריאים לשתייה. היתרון של הפתרון הזה הוא שההתקנה שלו היא מאוד פשוטה והוא חוסך לנו מקום רב במטבח ביחס לשני הפתרונות הקודמים שציינו שדווקא תופסים מקום רב במטבח שלנו. בנוסף התחזוקה שלו יחסית נמוכה וכל שעלינו לעשות יהיה להחליף מידי כמה חודשים את המסנן דל המטהר באחד חדש, פעולה פשוטה מאוד שאורכת דקה אחת בלבד ולא כרוכה בעלויות של הזמנת טכנאי שמבצע את התחזוקה למערכת.

לפרטים נוספים אודות מטהר מים ביתי צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!