למה חשוב לטהר מים

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

אין צורך להסביר על חשיבות שתיית מים נקיים, אבל לא כולם יודעים שמים נקיים דורשים תחזוקה מפעם לפעם כדי שיישארו נקיים. המים עצמם מגיעים לברז הראשי (שיבר) של כל בית, בניין או מבנה ציבורי על ידי חברת מקורות והם נקיים וראויים לשתייה. המים ברמה הלאומית עוברים בדיקות כל הזמן ומנוטרים על מנת להבטיח שלא חדרו אליהם שפכים, חיידקים או לכלוך אחר שלא צריך להיות שם. אנו שומעים בתקשורת מדי פעם שבבדיקות נמצאו באזור מסוים מים לא נקיים, והציבור באזור זה מתבקש להרתיח אותם עד להשלמת הטיפול בהם. אבל מי שומר על המים אחרי שהגיעו אל הברז הראשי שלנו? האם נוכל להסתמך רק על הבדיקות של חברת מקורות ולהיות רגועים? ודאי שלא. לא כי הם לא עושים עבודה טובה, אלא כיוון שמרגע הגעתם אל הצינורות שלנו ואל מאגרי המים הפרטיים שלנו או של הבניין המשותף בו אנו גרים, הם כבר באחריותנו ועלינו לבדוק שלא נכנסים מזיקים, חיידקים, חלודה וחול שמקורם בצינורות שלנו או במכלים ובמאגרים שלנו.

אילו מאגרי מים צריכים טיהור?

מאגר מים אינו רק בריכה גדולה, ואפילו לא ג'קוזי או מכל במפעל. מאגר מי שתייה הוא כל מקום בו מאוכסנים מים עומדים, כמו מכונת הקפה שלנו, מתקן המים במטבח, מתקן המים בדלת המקרר, דוד חשמל, דוד שמש, מאגרים בבניינים משותפים המשמשים לחירום, להעלאת לחץ מים לקומות הגבוהות ולטיפול בגינה המשותפת. זה יכול להיות המיחם שהשארנו במחסן ועכשיו המים אינם נקיים ונדרש חיטוי. בית או בניין חדש לקראת אכלוס נדרש גם הוא לעבור בדיקה לאיכות המים בצינורות ולקבלת טופס 4, שכן במהלך הבנייה עלולים לחדור לצינורות ולמאגרים לכלוך, אבנים ועוד, כך גם אחרי שיפוץ הבית. לא מספיק להחליף סנן באופן תקופתי, הצינורות שדרכם עוברים המים יכולים להזרים לכלוך, חול, חלודה או בקטריות למאגרי המים שלנו, גם אם עשינו הכול לפי הספר.

טיהור מים – כיצד עושים זאת?

בנושא טיהור מים, יש חשיבות עליונה לאופן ביצוע הפעולה, לחומרים שבהם משתמשים ובעיקר לאנשי המקצוע שמבצעים את התהליך. טיהור מים מתבצע באמצעות טכניקת ניקוי הכוללת חומרים כימיים רעילים. המטרה בשימוש בהם היא להשמיד את הבקטריות, הטפילים, החיידקים, העובש והפטריות, בנוסף לאבנית, חול, אבק, חלודה ועוד מזיקים שאולי חדרו למים ולצינורות. כדי להשתמש בחומרים כאלה באופן בטוח, אנשי המקצוע נדרשים לעבור הכשרה, לקבל רישיון מטעם משרד הבריאות ולעבור השתלמויות תקופתיות. המטרה היא לדעת להשתמש בחומרים באופן מדוד ובהתאם לתקנות כדי למנוע הרעלה. בסיום הפעולה המים נבדקים וצריכים להיות איכותיים, נקיים ובטוחים לשימוש. טיהור המים כולל את המכלים או המאגרים ואת הצינורות המזרימים אליהם מים.

אם בודקים לא טועים

אחרי שהבהרנו את חשיבות טיהור המים ואת הצורך לעשות את הפעולה באופן בטוח על ידי אנשי מקצוע מורשים, נוסיף כי ניתן להזמין אותנו לבדיקה ולטיהור וניקוי במקרה הצורך באופן קל וזמין. חברת ימית חיטוי מים היא חברה מקצועית בעלת ותק רב שנים לניקוי, חיטוי וטיהור מים. אנשינו עברו קורסים, הכשרות והשתלמויות בתחומים אלה והם בעלי רישיון מטעם משרד הבריאות לבצע טיהור מים. בנושא זה אסור להתפשר, מדובר בבריאות שלכם ושל משפחותיכם בדאגה לספק להם מים נקיים ובריאים. אם הופיע ריח שונה, טעם שונה או צבע שונה במים, עליכם להפסיק את השימוש בהם ולהזמין בדיקות בהתאם. אבל אין צורך לחכות לבעיה במים, ניתן למנוע את היווצרותה על ידי בדיקות תקופתיות של מערכות אספקת המים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!