טיהור מאגרי מים בבניין

המחירים שלנו הכי טובים שתוכלו למצוא! תבדקו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

טיהור מאגרי מים

טיהור מאגרי מים הוא תהליך להוצאת החומרים המזיקים מהמים. החומרים הנפוצים ביותר שיש להסיר הם גזים מומסים, מוצקים מרחפים וחומרים אורגניים. התהליך יכול להיעשות בשתי דרכים: על ידי סינון או על ידי טיפול כימי. טיהור מאגרי מים הוא תהליך חשוב מאוד. הוא מסיר זיהומים, כגון מינרלים מומסים, מלחים וחומרים אורגניים מהמים. התהליך מתחיל בשקיעה של חלקיקים מרחפים במים. זה נעשה על ידי מתן מים לעמוד במשך תקופה. לאחר מכן המים הצלולים יישאו ויעברו דרך מסנן כדי להסיר את כל החלקיקים המרחפים שנותרו. אספקת המים היא אחד המקורות החשובים ביותר לחיים על פני כדור הארץ. לאיכות המים יש השפעה עצומה על הבריאות והרווחה שלנו. טיהור מאגרי מים הוא תהליך חשוב כדי להבטיח שאנו צורכים מים בטוחים ובריאים וכמובן ממולץ לבצע חיטוי מאגרי מים בבניין רב קומות כדי שנוכל להבטיח שאנחנו שותים את המים הכי נקיים שיש.

טיהור יכול להיעשות בשתי דרכים: באמצעות שיטות טבעיות כמו טיהור עם אור שמש או באמצעות תהליכים כימיים כמו שימוש בכלור כדי להסיר כל מיקרואורגניזמים מזיקים במאגר. תהליך הטיהור הוא הוצאת מזהמים מהמים על מנת להתאים אותם לשתייה. תהליכי טיהור יכולים להתבצע באמצעים פיזיקליים, כימיים או ביולוגיים. תהליכים פיזיקליים כוללים סינון ושקיעה. תהליכים כימיים כוללים שימוש בכלור או בגז אוזון. תהליכים ביולוגיים כוללים שימוש במיקרואורגניזמים כגון חיידקים לפירוק מזהמים במים. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות לטיהור מים, ניתן לטהר מאגרי מים ולהפוך את המים לניתנים לשתייה.

תהליך טיהור המים

תהליך טיהור המים מתחיל בסדרת מסננים המסירים מזהמים ממי המקור. זה נעשה על ידי שימוש בסדרה של מסנני מדיה שונים עם גדלי נקבוביות שונים כדי להסיר מזהמים ספציפיים. לאחר תהליך זה, המים המסוננים עוברים כלור כדי להרוג את כל החיידקים שנותרו או חיידקים אחרים. לבסוף, מסנן פחם פעיל משמש להסרת טעם או ריח שאריות של כלור ולסילוק תרכובות אורגניות כגון חומרי הדברה. טיהור מאגרי מים הוא תהליך המוציא מהמים חומרים לא רצויים. תהליך זה יכול להיעשות על ידי שימוש בטיפולים כימיים, טיפולים פיזיקליים, או שילוב של שניהם. מים הם משאב יקר וחשוב לשמור על ניקיון המים במאגרים. זה יכול להיעשות על ידי חיטוי אותם עם כלור או אוזון. אוזון הוא גז טבעי המשמש כחומר חיטוי מים כבר למעלה מ-100 שנה. הוא חזק יותר מכלור ולא ישאיר שום טעם או ריח רע במים, אבל כן צריך לייצר אותו באתר על ידי מחולל אוזון ויש לפקח עליו מקרוב בגלל הרעילות שלו. מחוללי אוזון הם יקרים ודורשים תחזוקה, ולכן אין בהם שימוש נרחב לשימוש באתר. כלור הוא כימיקל נפוץ שניתן למצוא ברוב משקי הבית וגם בבריכות שחייה. הוא משמש כבר למעלה מ-100 שנים כחומר חיטוי למים וניתן למצוא אותו גם באקונומיקה

מאגרי מים

מאגרי מים משמשים לאגירת מים למטרות שונות במבנים. המים נשאבים בדרך כלל מאספקת מים עירונית ולאחר מכן מאוחסנים במאגר לשימוש. תהליך החיטוי של מאגרי המים יכול להיעשות באמצעות כלור או אור אולטרה סגול. כלור הוא חומר החיטוי הנפוץ ביותר בשימוש ויש לו מגוון רחב של שימושים, כולל טיפול במים ותברואה. אור UV נמצא יעיל יותר מכלור בהריגת מיקרואורגניזמים שעלולים להימצא במאגר. זה גם לא תורם לזיהום כמו כלור מה שהופך אותו לחלופה ידידותית לסביבה. מאגרי מים הם מכלים גדולים האוגרים מים ומספקים אספקה רציפה של מים למבנה. חיטוי מאגרי מים הוא שלב חשוב בהפחתת הסיכון לזיהום, שעלול להגיע ממקורות שונים כגון נגר עילי, חלקיקים הנישאים באוויר ושטיפה מצינורות.

תהליך החיטוי כולל בדרך כלל הכלרה או טיפול UV. חשוב לציין שרמות גבוהות של כלור עלולות לגרום לגירוי בעור, לגירוי בעיניים ולבעיות נשימה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
050-9995409

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!